סיפורי חלם – סדרת מעשיות יהודיות

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סיפורי חלם – מבחר מדהים מעלילותיהם של חכמי חלם!

 

סיפורי חלם – מבחר מרתק ומעניין מעלילותיהם של חכמי חלם שנאספו עם השנים ומוגשים בהוצאה מחודשת בלוית איוריה המרהיבים של שירלי ויסמן. מאת המחברת נורית יובל.

 

סיפורי חלם – בפולקלור היהודי ידועה העיר חלם שבפולין כעיר של אנשים טובי לב, אך טיפשים. יהודים ישבו בה מאות בשנים והכינויים חכמי חלם או חלמאים מרמזים על בריות שמעשיהן חסרי היגיון ואבסורדיים. לא ידוע מדוע דווקא חלם נבחרה לייצג “עיר של טיפשים”, אך אין ספק שבזכותה זכינו באוצר של מעשיות יהודיות מצחיקות, מפתיעות ומחממות לב.

 

ספר נוסף מסדרת מעשיות יהודיות המביאה את מיטב סיפורי העם היהודי לדורותיו בעיבודים נגישים ובפורמט חדש ויפה.

 

72 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.33

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1397
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סיפורי חלם – מבחר מדהים מעלילותיהם של חכמי חלם!   סיפורי חלם – מבחר מרתק ומעניין מעלילותיהם של חכמי חלם שנאספו עם השנים ומוגשים בהוצאה מחודשת בלוית איוריה המרהיבים של שירלי ויסמן. מאת המחברת נורית יובל.   סיפורי חלם – בפולקלור היהודי ידועה העיר חלם שבפולין כעיר של אנשים טובי לב, אך טיפשים. יהודים ישבו בה מאות בשנים והכינויים חכמי חלם או חלמאים מרמזים על בריות שמעשיהן חסרי היגיון ואבסורדיים. לא ידוע מדוע דווקא חלם נבחרה לייצג “עיר של טיפשים”, אך אין ספק שבזכותה זכינו באוצר של מעשיות יהודיות מצחיקות, מפתיעות ומחממות לב.   ספר נוסף מסדרת מעשיות יהודיות המביאה את מיטב סיפורי העם היהודי לדורותיו בעיבודים נגישים ובפורמט חדש ויפה.   72 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סיפורי חלם - סדרת מעשיות יהודיות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה