סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב – הרב בני קלמנזון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב!

 

סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב – עיון בסיפורים נוספים ופחות מוכרים של רבי נחמן מברסלב שהוציא לאור רבי שמואל הורביץ זצ”ל כפי שליקט ואסף מכתבי היד ומפיהם של זקני החסידים בארץ ישראל ובאומן, מאת הרב בני קלמנזון.

 

סיפרים נפלאים מרבי נחמן מברסלב – סיפורים שהודפסו לראשונה בשנות השלושים של המאה העשרים. אך עיקר החידוש של ספר זה איננו בהיכרות עם חומרים פחות מוכרים של רבי נחמן, אלא בקריאה החדשה והחריפה בעולמו הרוחני והדתי, קריאה שמדגישה את מקומם של מרכיבים שוברי סדר כגון, הצחוק, השקר ועוד. חידוש נוסף הוא, דרך הלימוד שמציע הספר, עיון בגרסאות השונות של הסיפורים ומתוך כך עמידה מדוקדקת יותר על האמירה העולה מהם.

 

445 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$17.19

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2045
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב!   סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב – עיון בסיפורים נוספים ופחות מוכרים של רבי נחמן מברסלב שהוציא לאור רבי שמואל הורביץ זצ”ל כפי שליקט ואסף מכתבי היד ומפיהם של זקני החסידים בארץ ישראל ובאומן, מאת הרב בני קלמנזון.   סיפרים נפלאים מרבי נחמן מברסלב – סיפורים שהודפסו לראשונה בשנות השלושים של המאה העשרים. אך עיקר החידוש של ספר זה איננו בהיכרות עם חומרים פחות מוכרים של רבי נחמן, אלא בקריאה החדשה והחריפה בעולמו הרוחני והדתי, קריאה שמדגישה את מקומם של מרכיבים שוברי סדר כגון, הצחוק, השקר ועוד. חידוש נוסף הוא, דרך הלימוד שמציע הספר, עיון בגרסאות השונות של הסיפורים ומתוך כך עמידה מדוקדקת יותר על האמירה העולה מהם.   445 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סיפורים נפלאים מרבי נחמן מברסלב - הרב בני קלמנזון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה