ספר השמיטה שלי

מהי שמיטה? מה היא באה ללמד אותנו?
ולמה האדמה צריכה לנוח בשנה השביעית?

ספר השמיטה שלי – ספר מיוחד ללימוד הלכות שמטיה לילדים ונוער שחיבר הרב שלום ארוש, מחבר ספרים וספרי ילדים רבים, ביניהם רבי מכר רבים!

ספר השמיטה שלי – מוגש בצורה קולחת, בשפה שווה לכל נפש ועשיר בתמונות מרהיבות וצבעוניות, מתאר ומסביר את התהליך שעבר העולם – מעבודה חקלאית שהייתה מרכז החיים לאורח החיים של ימינו. מכיר להורים ולילדים מקרוב את עבודות הקרקע, את הלכות שנת השמיטה הרבות והמסועפות אותן מפשט הרב בדרכו המיוחדת ובגישה הנפלאה שלו ללב הילדים, מעניק את הצד ההשקפתי, המסרים הרוחניים והאדירים של מצווה יקרה זו אותה אנו מקיימים כל שנה שביעית, את האמונה והביטחון בבורא עולם, אהבת ארץ ישראל וקדושת הארץ.

ספר השמיטה שלי – ספר זה נועד להנגיש את המושגים ההלכתיים לילד, להאהיב עליו את העיסוק בהלכות שמיטה, לגרות אותו להמשיך וללמוד ולפתח את הנושא בסגרת מורחבת יותר – בכיתה ובבית, על ידי מפגש ראשוני עם הנושא בתוך העולם שלו ובשפה שלו.

הספר מציג את אחד הנושאים החשובים ביהדות בעזרת סיפורים ושאלות, אתם מוזמנים ליהנות ולהרחיב אופקים!

36 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1218
תיאור הספר מהי שמיטה? מה היא באה ללמד אותנו?ולמה האדמה צריכה לנוח בשנה השביעית? ספר השמיטה שלי – ספר מיוחד ללימוד הלכות שמטיה לילדים ונוער שחיבר הרב שלום ארוש, מחבר ספרים וספרי ילדים רבים, ביניהם רבי מכר רבים! ספר השמיטה שלי – מוגש בצורה קולחת, בשפה שווה לכל נפש ועשיר בתמונות מרהיבות וצבעוניות, מתאר ומסביר את התהליך שעבר העולם – מעבודה חקלאית שהייתה מרכז החיים לאורח החיים של ימינו. מכיר להורים ולילדים מקרוב את עבודות הקרקע, את הלכות שנת השמיטה הרבות והמסועפות אותן מפשט הרב בדרכו המיוחדת ובגישה הנפלאה שלו ללב הילדים, מעניק את הצד ההשקפתי, המסרים הרוחניים והאדירים של מצווה יקרה זו אותה אנו מקיימים כל שנה שביעית, את האמונה והביטחון בבורא עולם, אהבת ארץ ישראל וקדושת הארץ. ספר השמיטה שלי – ספר זה נועד להנגיש את המושגים ההלכתיים לילד, להאהיב עליו את העיסוק בהלכות שמיטה, לגרות אותו להמשיך וללמוד ולפתח את הנושא בסגרת מורחבת יותר – בכיתה ובבית, על ידי מפגש ראשוני עם הנושא בתוך העולם שלו ובשפה שלו. הספר מציג את אחד הנושאים החשובים ביהדות בעזרת סיפורים ושאלות, אתם מוזמנים ליהנות ולהרחיב אופקים! 36 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ספר השמיטה שלי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה