עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – הרב ישועה עטייה

מה יקר לאדם יותר ממשפחתו הפרטית?

בשביל התא המשפחתי, בשביל האושר של בני המשפחה,
הוא יהיה מוכן  לעשות הכל!

רק שהדרך ארוכה…

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – מדריך ייחודי לחתן ולכלה, הכוונת זוגות נשואים והתנהלות בשעת משבר. ארגז כלים נפלא עם דפי עבודה ותרגילי חשיבה מאת הרב ישועה עטייה. כי מה לא עושים בשביל שלום בית….

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – בדרך הארוכה והלא קלה להקמת משפחה ולבניית בית, שוכחים בני הזוג כי “בחכמה ייבנה בית”. כדי לזכות בזוגיות מאושרת עליהם ללמוד, להשקיע ולרכוש תובנות ומיומנויות חיוניות.

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – ספר עזרה ראשונה פרי עמלו של הרב ישועה עטייה, מתוך ניסיון של שנים רבות מעבודה בשטח עם זוגות רבים. לימוד ושינון הנכתב בספר זה יכול לחסוך לזוגות רבים מחלוקות וויכוחים, אי הבנות וכעסים, צער ועוגמת נפש. ספר זה יפתיע, ידריך ויפעיל אתכם קדימה, כדי שאתם בעצמכם תעבדו ותשפרו את הזוגיות שלכם, בלא שתזדקקו לעזרת יועצים ואנשי מקצוע נוספים.

עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – חובה בכל בית!

מומלץ מאוד!

128 עמודים מרתקים, סוחפים ומלאים בעצות וכלים מעשיים. כריכה רכה.

מחיר באתר

$3.98

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7197
תיאור הספר מה יקר לאדם יותר ממשפחתו הפרטית? בשביל התא המשפחתי, בשביל האושר של בני המשפחה, הוא יהיה מוכן  לעשות הכל! רק שהדרך ארוכה… עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – מדריך ייחודי לחתן ולכלה, הכוונת זוגות נשואים והתנהלות בשעת משבר. ארגז כלים נפלא עם דפי עבודה ותרגילי חשיבה מאת הרב ישועה עטייה. כי מה לא עושים בשביל שלום בית…. עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – בדרך הארוכה והלא קלה להקמת משפחה ולבניית בית, שוכחים בני הזוג כי “בחכמה ייבנה בית”. כדי לזכות בזוגיות מאושרת עליהם ללמוד, להשקיע ולרכוש תובנות ומיומנויות חיוניות. עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – ספר עזרה ראשונה פרי עמלו של הרב ישועה עטייה, מתוך ניסיון של שנים רבות מעבודה בשטח עם זוגות רבים. לימוד ושינון הנכתב בספר זה יכול לחסוך לזוגות רבים מחלוקות וויכוחים, אי הבנות וכעסים, צער ועוגמת נפש. ספר זה יפתיע, ידריך ויפעיל אתכם קדימה, כדי שאתם בעצמכם תעבדו ותשפרו את הזוגיות שלכם, בלא שתזדקקו לעזרת יועצים ואנשי מקצוע נוספים. עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים – חובה בכל בית! מומלץ מאוד! 128 עמודים מרתקים, סוחפים ומלאים בעצות וכלים מעשיים. כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים - הרב ישועה עטייה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה