עין הרע בעין היהדות – הרב משה יגודיוב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

עין הרע בעין היהודית – מאת הרב משה יגודיוב!

 

מהי עין הרע?

מהם הגורמים לעין הרע?

כיצד יש בכוחה של ראייה להזיק?

כיצד ניתן להתגונן מעין הרע?

מהו מקומה של עין הרע במחשבת חז”ל?

 

עין הרע בעין היהודית – ספר ייחודי העוסק בנושא עין הרע על כל היבטיו. החל בהגדרת המושג עצמו, הבנת שורשה של עין הרע ואופן פעולתה בעולם, וכלה בהדרכות מעשיות המבוססות על דברי חז”ל המתוות דרכי התגוננות מפני היזק עין הרע, מאת הרב משה יגודיוב.

 

עין הרע בעין היהודית – חיבור זה מקבץ לכל ענייני עין הרע הפזורים ברחבי הספרות התורנית בכל מקצועות התורה, ומסדירם באופן שיטתי על פי חלוקה לנושאים. ספר זה מעמיד בקרן אורה סוגיה עמוקה ומסעפת זו הספונה בשבילי התלמוד והזוהר ובספרי רבותינו הראשונים והאחרונים, ומנסה לפתוח צוהר להבנת דברי חכמים וחידותם על אודות סוגיה עלומה זו – ‘עין הרע’.

 

“במאמר זה לימדונו חז”ל עצה לחיים ארוכים: החפץ באריכות ימים ישפיל עצמו ויצניע מעשיו, טובתו והצלחותיו מן הבריות, על מנת למנוע מעליו עין הרע שמקורה בקנאת הבריות. לעומת זאת, המתגאה על הבריות ומפרסם מעשיו וטובותיו, הרי הוא ממית עצמו קודם זמנו על ידי עין הרע הבאה עליו מתוך קנאתן של הבריות בו” מתוך ההקדמה.

 

469 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.60

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2102
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   עין הרע בעין היהודית – מאת הרב משה יגודיוב!   מהי עין הרע? מהם הגורמים לעין הרע? כיצד יש בכוחה של ראייה להזיק? כיצד ניתן להתגונן מעין הרע? מהו מקומה של עין הרע במחשבת חז”ל?   עין הרע בעין היהודית – ספר ייחודי העוסק בנושא עין הרע על כל היבטיו. החל בהגדרת המושג עצמו, הבנת שורשה של עין הרע ואופן פעולתה בעולם, וכלה בהדרכות מעשיות המבוססות על דברי חז”ל המתוות דרכי התגוננות מפני היזק עין הרע, מאת הרב משה יגודיוב.   עין הרע בעין היהודית – חיבור זה מקבץ לכל ענייני עין הרע הפזורים ברחבי הספרות התורנית בכל מקצועות התורה, ומסדירם באופן שיטתי על פי חלוקה לנושאים. ספר זה מעמיד בקרן אורה סוגיה עמוקה ומסעפת זו הספונה בשבילי התלמוד והזוהר ובספרי רבותינו הראשונים והאחרונים, ומנסה לפתוח צוהר להבנת דברי חכמים וחידותם על אודות סוגיה עלומה זו – ‘עין הרע’.   “במאמר זה לימדונו חז”ל עצה לחיים ארוכים: החפץ באריכות ימים ישפיל עצמו ויצניע מעשיו, טובתו והצלחותיו מן הבריות, על מנת למנוע מעליו עין הרע שמקורה בקנאת הבריות. לעומת זאת, המתגאה על הבריות ומפרסם מעשיו וטובותיו, הרי הוא ממית עצמו קודם זמנו על ידי עין הרע הבאה עליו מתוך קנאתן של הבריות בו” מתוך ההקדמה.   469 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "עין הרע בעין היהדות - הרב משה יגודיוב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה