על קצה בהונות ההוויה – עומק תורותיו של רבי נחמן – חלק ב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

על קצה בהונות ההוויה – עומק תורותיו של רבי נחמן מברסלב, חלק ב!

 

על קצה בהונות ההוויה, הוא ביטוי מטאפורי למצבו של האדם המאמין אשר כיבכול צריך לעמוד על קצות בהונותיו, להתרומם כלפי מעלה על מנת לבטוח בה’, ולהתמתח ככל יכולתו בשאיפתו לשמים בחפשו קרקע בטוחה שעל בסיסה יוכל להתרומם כלפי מעלה. ספר זה מהלך בעקבות ספרו הגדול של רבי נחמן מברסלבליקוטי מוהר”ן, בניסיון לשרטט חיפוש זה. המחבר – הרב דן האוזר, מבאר את עומק התורות המובאות בליקוטי מוהר”ן ודן בנושאי הליבה המעסיקים את האדם המאמין המודרני ואת מחפשי הדרך למיניהם, כל זאת בשפה קולחת ומרוממת נפש. יד ביד לוקח המחבר את הקורא למסע אל הנפש, אך מניחו לבסוף בקרקע בטוחה עם עצות והדרכות בסוף כל מאמר.

 

“שילוב נדיר של תמימות וחכמה, עמקות ופשטות תורה ועבודה… ונראים הדברים כביכול לפנינו תיעוד של חברותא מופלאה בין הרב לתמידו האהוב…” דברי הרב דב זינגר על הספר.

 

378 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.54

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4356
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   על קצה בהונות ההוויה – עומק תורותיו של רבי נחמן מברסלב, חלק ב!   על קצה בהונות ההוויה, הוא ביטוי מטאפורי למצבו של האדם המאמין אשר כיבכול צריך לעמוד על קצות בהונותיו, להתרומם כלפי מעלה על מנת לבטוח בה’, ולהתמתח ככל יכולתו בשאיפתו לשמים בחפשו קרקע בטוחה שעל בסיסה יוכל להתרומם כלפי מעלה. ספר זה מהלך בעקבות ספרו הגדול של רבי נחמן מברסלב – ליקוטי מוהר”ן, בניסיון לשרטט חיפוש זה. המחבר – הרב דן האוזר, מבאר את עומק התורות המובאות בליקוטי מוהר”ן ודן בנושאי הליבה המעסיקים את האדם המאמין המודרני ואת מחפשי הדרך למיניהם, כל זאת בשפה קולחת ומרוממת נפש. יד ביד לוקח המחבר את הקורא למסע אל הנפש, אך מניחו לבסוף בקרקע בטוחה עם עצות והדרכות בסוף כל מאמר.   “שילוב נדיר של תמימות וחכמה, עמקות ופשטות תורה ועבודה… ונראים הדברים כביכול לפנינו תיעוד של חברותא מופלאה בין הרב לתמידו האהוב…” דברי הרב דב זינגר על הספר.   378 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "על קצה בהונות ההוויה - עומק תורותיו של רבי נחמן - חלק ב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה