על שפת העדן

רוצים ללמוד לחשוב טוב?

 

הספר הזה בדיוק בשבילכם!

 

על שפת העדן – ספר ייחודי מאת המחבר והפסיכיאטר לילדים ונוער ד"ר מיכאל אבולעפיה, מעניק לקורא דרך "לחשוב טוב", כלומר, לחשוב בצורה שבה הוא מתמלא חיות, לא חשיבה שמטרתה לדעת אלא חשיבה שמטרתה להוסיף חיות בחיים ולעדן אותם.

 

על שפת העדן – העמקה בכתבי חז"ל בנושא בית המקדש השלישי, או בנושא השוואה בין עץ הדעת לעץ החיים, מכניסה אותנו ישירות אל הדרך ליצור כלים, אבל ממקום שבו יהיה אפשר להשיג את ההבנה במהותה. ספר זה מעניק לנו את הדרך לעשות זאת!

 

מומלץ מאוד! ספר מרתק וסוחף, עמוס בכלים, הדרכה והכוונה נפלאה!

 

155 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.15

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1908
תיאור הספר רוצים ללמוד לחשוב טוב?   הספר הזה בדיוק בשבילכם!   על שפת העדן – ספר ייחודי מאת המחבר והפסיכיאטר לילדים ונוער ד"ר מיכאל אבולעפיה, מעניק לקורא דרך "לחשוב טוב", כלומר, לחשוב בצורה שבה הוא מתמלא חיות, לא חשיבה שמטרתה לדעת אלא חשיבה שמטרתה להוסיף חיות בחיים ולעדן אותם.   על שפת העדן – העמקה בכתבי חז"ל בנושא בית המקדש השלישי, או בנושא השוואה בין עץ הדעת לעץ החיים, מכניסה אותנו ישירות אל הדרך ליצור כלים, אבל ממקום שבו יהיה אפשר להשיג את ההבנה במהותה. ספר זה מעניק לנו את הדרך לעשות זאת!   מומלץ מאוד! ספר מרתק וסוחף, עמוס בכלים, הדרכה והכוונה נפלאה!   155 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "על שפת העדן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה