עקבי הצאן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

עקבי הצאן – שבעה מאמרים סוחפים של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א!

 

עקבי הצאן – לקט של שבעה מאמרים של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א – הראי"ה קוק המעניקים מענה רוחני למשבר החילון שפקד את החברה היהודית ('הצאן') בעת ימי התחייה הלאומית ('עקב המשיח'). מתוך דפי הספר עולה משנה סודרה ומקורית לחייו של היהודי המאמין בעידן המודרני, משנה שעיצבה במובנים רבים את השקפת העולם הציונית-דתית, המעניקה השראה להבנת המציאות הישראלית כיום.

 

עקבי הצאן – משנתו של הראי"ה קוק זיע"א משמשת עד היום עוגן לרבים, מעוררת התעניינות בקרב חוגים רחבים, מתייחדת בהצעת מבט אמוני-יהודי כולל על כל תחומי החיים המודרניים והדילמות הכרוכות בהם. כתביו זכו למחקרים רבים ולביאורים שונים.

 

מומלץ מאוד!

 

280 עמודים, כריכה קשה

מחיר באתר

$15.34

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1910
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   עקבי הצאן – שבעה מאמרים סוחפים של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א!   עקבי הצאן – לקט של שבעה מאמרים של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זיע"א – הראי"ה קוק המעניקים מענה רוחני למשבר החילון שפקד את החברה היהודית ('הצאן') בעת ימי התחייה הלאומית ('עקב המשיח'). מתוך דפי הספר עולה משנה סודרה ומקורית לחייו של היהודי המאמין בעידן המודרני, משנה שעיצבה במובנים רבים את השקפת העולם הציונית-דתית, המעניקה השראה להבנת המציאות הישראלית כיום.   עקבי הצאן – משנתו של הראי"ה קוק זיע"א משמשת עד היום עוגן לרבים, מעוררת התעניינות בקרב חוגים רחבים, מתייחדת בהצעת מבט אמוני-יהודי כולל על כל תחומי החיים המודרניים והדילמות הכרוכות בהם. כתביו זכו למחקרים רבים ולביאורים שונים.   מומלץ מאוד!   280 עמודים, כריכה קשה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "עקבי הצאן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה