פאזל עץ תלת מימד בית המקדש

פאזל עץ טבעי איכותי וייחודי של בית המקדש!

פאזל עץ טבעי תלת מימד של בית המקדש איכותי ומרהיב, המשחק המושלם לילדים, זמן איכות אדיר להורים ולילדים. גודל 37x23x12 ס”מ. הוראות הרכבה באריזה.

בית המקדש על קצה המזלג – בית המקדש בימי שלמה המלך, המקדש היהודי המרכזי שהיה על הר המוריה (הר הבית בירושלים). את בית המקדש הראשון בנה שלמה המלך בשנת 960 לפסה”נ בקירוב. המקדש הראשון נחרב על ידי הבבלים בפיקודו של נובכדנצר, בשנת 586 לפסה”נ. בית המקדש השני נחנך בירושלים בין השנים 521 -517 לפסה”נ, כ-65 שנים לאחר חורבן הבית הראשון. חנוכתו מחדש באה בעקבות הסכמתו של כורש, שהתיר ליהודים הגולים בבבל לשוב ליהודה. כ-70 לאחר חנוכתו מחדש, בימי עזריה ונחמיה, שב הבית השני ותפס את מעמדו המרכזי בעם. מצבו של בית המקדש הורע עם עליית אנטיוכוס ה-4 לכס המלוכה הסלווקי. בסיוע המתייוונים בקרב הכהונה הגדולה והאריסטוקרטיה החילונית בין יהודים, הוסב בית המקדש לעבודה זרה ופסלים הונחו בתחומו. חז”ל טוענים כי הבית הראשון חרב בגלל עבודה זרה , גילוי עריות ושפיכות דמים. ואילו הבית השני חרב בגלל שנאת חינם בין היהודים. את צום תשעה באב מקיימים מדי שנה לזכר שני בתי המקדש.

בית המקדש שימש מרכז מדיני לעם ישראל ומוקד לעבודות השם ולדת היהודית. בית המקדש נקרא במקרא בשמות רבים ושונים: בית ה’, בית אלוקים, היכל קודש, היכל ה’, היכל דביר ועוד.

ולכם יש את ההזדמנות הנפלאה להרכיב אותו כמזכרת ותזכורת נפלאה לילדים! מתאים גם כמתנה!

מחיר באתר

$19.04

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: uk-56976
תיאור הספר פאזל עץ טבעי איכותי וייחודי של בית המקדש! פאזל עץ טבעי תלת מימד של בית המקדש איכותי ומרהיב, המשחק המושלם לילדים, זמן איכות אדיר להורים ולילדים. גודל 37x23x12 ס”מ. הוראות הרכבה באריזה. בית המקדש על קצה המזלג – בית המקדש בימי שלמה המלך, המקדש היהודי המרכזי שהיה על הר המוריה (הר הבית בירושלים). את בית המקדש הראשון בנה שלמה המלך בשנת 960 לפסה”נ בקירוב. המקדש הראשון נחרב על ידי הבבלים בפיקודו של נובכדנצר, בשנת 586 לפסה”נ. בית המקדש השני נחנך בירושלים בין השנים 521 -517 לפסה”נ, כ-65 שנים לאחר חורבן הבית הראשון. חנוכתו מחדש באה בעקבות הסכמתו של כורש, שהתיר ליהודים הגולים בבבל לשוב ליהודה. כ-70 לאחר חנוכתו מחדש, בימי עזריה ונחמיה, שב הבית השני ותפס את מעמדו המרכזי בעם. מצבו של בית המקדש הורע עם עליית אנטיוכוס ה-4 לכס המלוכה הסלווקי. בסיוע המתייוונים בקרב הכהונה הגדולה והאריסטוקרטיה החילונית בין יהודים, הוסב בית המקדש לעבודה זרה ופסלים הונחו בתחומו. חז”ל טוענים כי הבית הראשון חרב בגלל עבודה זרה , גילוי עריות ושפיכות דמים. ואילו הבית השני חרב בגלל שנאת חינם בין היהודים. את צום תשעה באב מקיימים מדי שנה לזכר שני בתי המקדש. בית המקדש שימש מרכז מדיני לעם ישראל ומוקד לעבודות השם ולדת היהודית. בית המקדש נקרא במקרא בשמות רבים ושונים: בית ה’, בית אלוקים, היכל קודש, היכל ה’, היכל דביר ועוד. ולכם יש את ההזדמנות הנפלאה להרכיב אותו כמזכרת ותזכורת נפלאה לילדים! מתאים גם כמתנה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פאזל עץ תלת מימד בית המקדש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה