פדה בשלום

“… בעת שהובא הרבי לפני השופטים, נשאל תחילה אם הוא נמנה על אנשי הבעל שם טוב, והוא השיב בחיוב. ברבות הימים הסביר אדמו”ר הזקן, שאם היה עונה בשלילה, היה משתחרר מיד ממאסרו. אבל הוא לא הסכים להפריד את עצמו מהבעל שם טוב אפילו לרגע אחד…”

 

“…. בשבת קודש פרשת “וישלח” התעלף כבוד האדמו”ר האמצעי פעמיים. הסבתא, בראותה זאת, אמרה בתוקף: “נשבעת אני בחיי ראשי, אשר כן יהיה כאשר הגיד לי אבי, שבשבוע זה יצא אביך ממאסרו!…”

 

פדה בשלום – סיפור מאסרו וגאולתו הנפלא והסוחף של רבי שניאור זלמן מליאדי, מייסד חסידות חב”ד.

 

פדה בשלום – בספר נפלא זה מובאים קטעי תיעוד מהחקירה, דבריו של הרבי, דברי השופטים, האירועים שהתרחשו באותם ימים ועוד פרטים נפלאים ומרתקים.

 

חובה בכל בית! מומלץ מאוד!

 

154 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$5.84

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1819
תיאור הספר “… בעת שהובא הרבי לפני השופטים, נשאל תחילה אם הוא נמנה על אנשי הבעל שם טוב, והוא השיב בחיוב. ברבות הימים הסביר אדמו”ר הזקן, שאם היה עונה בשלילה, היה משתחרר מיד ממאסרו. אבל הוא לא הסכים להפריד את עצמו מהבעל שם טוב אפילו לרגע אחד…”   “…. בשבת קודש פרשת “וישלח” התעלף כבוד האדמו”ר האמצעי פעמיים. הסבתא, בראותה זאת, אמרה בתוקף: “נשבעת אני בחיי ראשי, אשר כן יהיה כאשר הגיד לי אבי, שבשבוע זה יצא אביך ממאסרו!…”   פדה בשלום – סיפור מאסרו וגאולתו הנפלא והסוחף של רבי שניאור זלמן מליאדי, מייסד חסידות חב”ד.   פדה בשלום – בספר נפלא זה מובאים קטעי תיעוד מהחקירה, דבריו של הרבי, דברי השופטים, האירועים שהתרחשו באותם ימים ועוד פרטים נפלאים ומרתקים.   חובה בכל בית! מומלץ מאוד!   154 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פדה בשלום"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה