פניני הפרשה לילדי ישראל, ויקרא

אמרו חז"ל, "שקולה שבת כנגד כל התורה כולה"!

 

פניני הפרשה לילדי ישראל – ספר חדש וייחודי המאגד דברי תורה מעובדים על פי רבותינו המפרשים על פרשיות ספר ויקרא, מדרשי חז"ל וסיפורים מאלפים על גדולי ישראל, מאת הרב יעקב ישראל הופקוביץ.

 

פניני הפרשה לילדי ישראל – אמרו חז"ל,  "שקולה שבת כנגד כל התורה כולה". ועל כך סיפר רבי אליהו לפיאן זצ"ל בשם "החפץ חיים" זצ"ל, כי כל מצווה שעושים בשבת שווה – תרי"ג, אומר הגאון מוילנא זיע"א שכל אות ואות בדברי תורה ובלימוד התורה היא מצווה וכשלומדים בשבת מכפילים כל אותו ואות במספר שש מאות ושלוש עשרה, הרי שאין סוף למצוות שיכולים להוסיף בשבת קודש!

 

כל ילד וכל בוגר יוכלו למצוא בספר דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים ולספר עליהם בשולחן שבת. כך נוכל להרגיש מעין עולם הבא ולתת עונג לנפשנו בדרכי השם.

 

מומלץ מאוד!

 

392 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1708
תיאור הספר אמרו חז"ל, "שקולה שבת כנגד כל התורה כולה"!   פניני הפרשה לילדי ישראל – ספר חדש וייחודי המאגד דברי תורה מעובדים על פי רבותינו המפרשים על פרשיות ספר ויקרא, מדרשי חז"ל וסיפורים מאלפים על גדולי ישראל, מאת הרב יעקב ישראל הופקוביץ.   פניני הפרשה לילדי ישראל – אמרו חז"ל,  "שקולה שבת כנגד כל התורה כולה". ועל כך סיפר רבי אליהו לפיאן זצ"ל בשם "החפץ חיים" זצ"ל, כי כל מצווה שעושים בשבת שווה – תרי"ג, אומר הגאון מוילנא זיע"א שכל אות ואות בדברי תורה ובלימוד התורה היא מצווה וכשלומדים בשבת מכפילים כל אותו ואות במספר שש מאות ושלוש עשרה, הרי שאין סוף למצוות שיכולים להוסיף בשבת קודש!   כל ילד וכל בוגר יוכלו למצוא בספר דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים ולספר עליהם בשולחן שבת. כך נוכל להרגיש מעין עולם הבא ולתת עונג לנפשנו בדרכי השם.   מומלץ מאוד!   392 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פניני הפרשה לילדי ישראל, ויקרא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה