פנינים משלחן הגר”א – על התורה

פנינים משלחן הגר”א – על התורה, הינו אסופה מובחרת של ביאורים ופנינים יקרים מאת מרנא ורבנא הגאון רבי אליהו מווילנא זצ”ל מתוך כתבי יד וספרים.

מהדורה מורחבת ומתוקנת, מוגה על פי המקורות, עם ציון מפורט למקור. הערות וציונים, חקירה ודרישה בטיב המקורות. ערוך ומסודר על סדר פרשיות התורה, עם מדורים מיוחדם לחמש מגילות, נביאים כתובים, אגדות הש”ס ופניני תפילה. מדור מיוחד “בירור השמועה”, בורר ומברר אמיתות השמועות. כולל מפתח מורחב לפסוקי תנ”ך ומאמרי הש”ס, שנתבארו שלא מבקומם.

מאת: הרב דב בהגה”צ דוד צבי אליאך שליט”א, 591 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ מאוד!!!

מחיר באתר

$14.10

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: fl-8030
תיאור הספר פנינים משלחן הגר”א – על התורה, הינו אסופה מובחרת של ביאורים ופנינים יקרים מאת מרנא ורבנא הגאון רבי אליהו מווילנא זצ”ל מתוך כתבי יד וספרים. מהדורה מורחבת ומתוקנת, מוגה על פי המקורות, עם ציון מפורט למקור. הערות וציונים, חקירה ודרישה בטיב המקורות. ערוך ומסודר על סדר פרשיות התורה, עם מדורים מיוחדם לחמש מגילות, נביאים כתובים, אגדות הש”ס ופניני תפילה. מדור מיוחד “בירור השמועה”, בורר ומברר אמיתות השמועות. כולל מפתח מורחב לפסוקי תנ”ך ומאמרי הש”ס, שנתבארו שלא מבקומם. מאת: הרב דב בהגה”צ דוד צבי אליאך שליט”א, 591 עמ’, כריכה קשה.  מומלץ מאוד!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פנינים משלחן הגר"א - על התורה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה