פסיפס – אומנות הזוגיות, הרב פנגר

מערכת הנישואין מביאה אתה אתגרים חדשים, שלא היינו, בהכרח, רגילים אליהם. כל זוג – אפילו המושלם ביותר – חווה במהלך הנישואין עליות וירידות.

מרבית הבעיות בזוגיות אינן תוצאה של חוסר- אהבה, או חוסר התאמה. אלא חוסר הבנה. הספר מעניק כלים ותוכנות להצלחה בחיי הנישואין. ״פסיפס אומנות הזוגיות״ מיועד גם לאלו שנמצאים לפני החתונה, ונותן הדרכה לבחירת בן/ת זוג.

ובעיקר למי שנמצא אחרי החתונה ומתמודד כמו כולנו.

לפניכם מוגשת מערכת בנויה ומסודרת עם כלים וטיפים מעשיים כיצד לשפר, לשדרג ולהעצים את חיי הזוגיות, ולהפוך כל מערכת זוגית- לחוויה!

 

 

מחיר באתר

$14.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7215
תיאור הספר מערכת הנישואין מביאה אתה אתגרים חדשים, שלא היינו, בהכרח, רגילים אליהם. כל זוג – אפילו המושלם ביותר – חווה במהלך הנישואין עליות וירידות. מרבית הבעיות בזוגיות אינן תוצאה של חוסר- אהבה, או חוסר התאמה. אלא חוסר הבנה. הספר מעניק כלים ותוכנות להצלחה בחיי הנישואין. ״פסיפס אומנות הזוגיות״ מיועד גם לאלו שנמצאים לפני החתונה, ונותן הדרכה לבחירת בן/ת זוג. ובעיקר למי שנמצא אחרי החתונה ומתמודד כמו כולנו. לפניכם מוגשת מערכת בנויה ומסודרת עם כלים וטיפים מעשיים כיצד לשפר, לשדרג ולהעצים את חיי הזוגיות, ולהפוך כל מערכת זוגית- לחוויה!    

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פסיפס - אומנות הזוגיות, הרב פנגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה