פשוט שאלה לענין – מ. קינן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

פשוט שאלה לענין! – התשובות המפתיעות לשאלות המעניינות!

 

פשוט שאלה לעניין! – איך תרופות משככות כאבים? אם הקקאו חום – ממה עושים שוקולד לבן? כמה שפות יש בעולם? האם בעלי חיים עוזרים זה לזה לפעמים? מה הקשר בין ג’ירפה לגמל? למה הים מלוח – והכנרת מתוקה? ממה עשויה האש? לאיזה דוב יש משקפיים?

 

תשובות לשאלות מסקרנות אלו רבות תוכלו למצוא ביחד עם הילדים בין דפי הספר המרתק שלפניכם. זהו הספר החמישי בסדרה הפופלארית שאלה לענין המאפשרת לילדים ביחד עם ההורים הצצה מסקרנת לתחומי המדע, הטבע, הטכנולוגיה, הגיאוגרפיה, המכניקה והביולוגיה. זהו ספר שיותיר לכם ולילדיכם טעם של עוד, יעורר את תשומת ליבם לנפלאות העולם שסביבנו ויעודד אותם לשאול, לחקור וללמוד.

 

שאלה לענין היא סדרה מרתקת מאת המחברת מ. קינן. הספר מלווה בצילומים ותמונות ייחודיים ומרהיבים!

 

זמן איכות משפחתי נפלא!

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1370
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   פשוט שאלה לענין! – התשובות המפתיעות לשאלות המעניינות!   פשוט שאלה לעניין! – איך תרופות משככות כאבים? אם הקקאו חום – ממה עושים שוקולד לבן? כמה שפות יש בעולם? האם בעלי חיים עוזרים זה לזה לפעמים? מה הקשר בין ג’ירפה לגמל? למה הים מלוח – והכנרת מתוקה? ממה עשויה האש? לאיזה דוב יש משקפיים?   תשובות לשאלות מסקרנות אלו רבות תוכלו למצוא ביחד עם הילדים בין דפי הספר המרתק שלפניכם. זהו הספר החמישי בסדרה הפופלארית שאלה לענין המאפשרת לילדים ביחד עם ההורים הצצה מסקרנת לתחומי המדע, הטבע, הטכנולוגיה, הגיאוגרפיה, המכניקה והביולוגיה. זהו ספר שיותיר לכם ולילדיכם טעם של עוד, יעורר את תשומת ליבם לנפלאות העולם שסביבנו ויעודד אותם לשאול, לחקור וללמוד.   שאלה לענין היא סדרה מרתקת מאת המחברת מ. קינן. הספר מלווה בצילומים ותמונות ייחודיים ומרהיבים!   זמן איכות משפחתי נפלא!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "פשוט שאלה לענין - מ. קינן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה