צהר לעסקים

חדש!!!

 

תורת ישראל רואה קשר הדוק בין חיי החול והקדושה, ובכלל זה בין התורה לעולם העסקי. קובץ המאמרים שכונס בספר "צהר לעסקים" הוא דוגמה לחתירה למימוש אתגר זה, באמצעות חיבור רעיוני לפרשת השבוע.

המאמרים בספר זה נכתבו לאורך תקופה של כשמונה שנים בידי רבנים, אישי ציבור, אנשי חינוך ואנשים מובילים בעולם העסקים הישראלי. הפרויקט, שזכה לשם "צהר לעסקים", הוא פרי יוזמה של איש העסקים ערן רולס, יו"ר "מרכז הבנייה הישראלי". המאמרים מופצים מדי שבוע בקרב אלפי אנשי עסקים ומנהלים בכירים במשק הישראלי, רבים מהם אף מקיימים סביבם לימוד משותף.

לכל פרשה בספר שלושה מאמרים, כנגד שלוש סעודות השבת, וכל אחד מהם עוסק בסוגיה ניהולית, עסקית או מנהיגותית הנובעת מתוך פרשת השבוע. מטרתו של קובץ זה היא להביא למציאות שבה הקשר בין קדושה ועסקים יהפוך למעצב העיקרי של העולם הכלכלי במדינת ישראל."החיבור בין הרוח לחומר ובין התורה לעולם העסקי דורש מבט מקיף על המציאות. זהו שילוב מופלא בין שני התחומים, המהווה בסיס איתן לכל מערכת שיש בה מנהיגים ומונהגים. השילוב בין תורה ועסקים הוא ביטוי להכלת ניגודים מחד, וליכולת ליישר ולאזן כשהדבר נדרש, מאידך". (הרב שי פירון, שר החינוך)

 

המחיר הכי זול ברשת!!! בהפרשי מחירים ענקים!!! השוו מחירים!!!

 

מומלץ כמתנה מושלמת!

מחיר באתר

$14.54

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 65-5644
תיאור הספר חדש!!!   תורת ישראל רואה קשר הדוק בין חיי החול והקדושה, ובכלל זה בין התורה לעולם העסקי. קובץ המאמרים שכונס בספר "צהר לעסקים" הוא דוגמה לחתירה למימוש אתגר זה, באמצעות חיבור רעיוני לפרשת השבוע. המאמרים בספר זה נכתבו לאורך תקופה של כשמונה שנים בידי רבנים, אישי ציבור, אנשי חינוך ואנשים מובילים בעולם העסקים הישראלי. הפרויקט, שזכה לשם "צהר לעסקים", הוא פרי יוזמה של איש העסקים ערן רולס, יו"ר "מרכז הבנייה הישראלי". המאמרים מופצים מדי שבוע בקרב אלפי אנשי עסקים ומנהלים בכירים במשק הישראלי, רבים מהם אף מקיימים סביבם לימוד משותף. לכל פרשה בספר שלושה מאמרים, כנגד שלוש סעודות השבת, וכל אחד מהם עוסק בסוגיה ניהולית, עסקית או מנהיגותית הנובעת מתוך פרשת השבוע. מטרתו של קובץ זה היא להביא למציאות שבה הקשר בין קדושה ועסקים יהפוך למעצב העיקרי של העולם הכלכלי במדינת ישראל."החיבור בין הרוח לחומר ובין התורה לעולם העסקי דורש מבט מקיף על המציאות. זהו שילוב מופלא בין שני התחומים, המהווה בסיס איתן לכל מערכת שיש בה מנהיגים ומונהגים. השילוב בין תורה ועסקים הוא ביטוי להכלת ניגודים מחד, וליכולת ליישר ולאזן כשהדבר נדרש, מאידך". (הרב שי פירון, שר החינוך)   המחיר הכי זול ברשת!!! בהפרשי מחירים ענקים!!! השוו מחירים!!!   מומלץ כמתנה מושלמת!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "צהר לעסקים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה