צוואה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

צוואה – ספר מתח מושלם וסוחף של המחבר והסופר חיים גרינבוים!

 

צוואה – ספר מתח שנון ומתוחכם, סוחף את הקוראים בעלילה מסחררת, שזורה במסרים חינוכיים-יהודיים ובערכי נצח של אמונת חכמים וציות מוחלט לדעת תורה, מאת המחבר והסופר חיים גרינבוים.

 

צוואה – פשע נורא התרחש בגטו היהודי של רומא לפני כשישים שנה, ועתה הוא מאיים על האימפריה הכלכלית של משפחת לורנצ'יני. יהונתן מייזליק, אברך בני ברקי מן השורה, חןשף את הסוד באקראי ונשאב בעל כורחו למערבולת של אירועים. הוא נאלץ להתמודד מול גורמים רבי כוח המבקשים להשתיק את הפרשה בכל מחיר.

 

צוואה – אל מחנה הקיץ לילדים חולים המתקיים באמסטרדם מתלווה איציק פלד. הוא מציג את עצמו כעיתונאי, אך עד מהרה מתברר כי הוא מעורב בפרשיית ריגול חמורה, והחשדות כלפיו רק מתגברים מיום ליום. האם הוא בוגד? מה כוונותיו האמיתיות?

 

צוואה – ובישראל, משפחה חרדית מירושלים מוצאת את עצמה נרדפת ומאוימת בגלל מסמכים עתיקים המצויים ברשותה. המרדף עוצר הנשימה חוצה יבשות וימים, מהאיסט-סייד בניו יורק, עבור דרך אמסטרדם, פריז ולוקסמבורג, ועד לרחובותיה של בני ברק.

 

בנקודה מסוימת הכל מתחיל…

 

מומלץ מאוד! ספר סוחף ומרתק!

 

605 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$18.25

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1801
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   צוואה – ספר מתח מושלם וסוחף של המחבר והסופר חיים גרינבוים!   צוואה – ספר מתח שנון ומתוחכם, סוחף את הקוראים בעלילה מסחררת, שזורה במסרים חינוכיים-יהודיים ובערכי נצח של אמונת חכמים וציות מוחלט לדעת תורה, מאת המחבר והסופר חיים גרינבוים.   צוואה – פשע נורא התרחש בגטו היהודי של רומא לפני כשישים שנה, ועתה הוא מאיים על האימפריה הכלכלית של משפחת לורנצ'יני. יהונתן מייזליק, אברך בני ברקי מן השורה, חןשף את הסוד באקראי ונשאב בעל כורחו למערבולת של אירועים. הוא נאלץ להתמודד מול גורמים רבי כוח המבקשים להשתיק את הפרשה בכל מחיר.   צוואה – אל מחנה הקיץ לילדים חולים המתקיים באמסטרדם מתלווה איציק פלד. הוא מציג את עצמו כעיתונאי, אך עד מהרה מתברר כי הוא מעורב בפרשיית ריגול חמורה, והחשדות כלפיו רק מתגברים מיום ליום. האם הוא בוגד? מה כוונותיו האמיתיות?   צוואה – ובישראל, משפחה חרדית מירושלים מוצאת את עצמה נרדפת ומאוימת בגלל מסמכים עתיקים המצויים ברשותה. המרדף עוצר הנשימה חוצה יבשות וימים, מהאיסט-סייד בניו יורק, עבור דרך אמסטרדם, פריז ולוקסמבורג, ועד לרחובותיה של בני ברק.   בנקודה מסוימת הכל מתחיל…   מומלץ מאוד! ספר סוחף ומרתק!   605 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "צוואה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה