צוללים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הספר צוללים – שמזמין אתכם לגלות את עולם המים הקסום!

 

צוללים – ספר מדהים וייחודי, עמוס וגדוש בתמונות מרהיבות וייחודיות שמזמין אתכם – ההורים והילדים, ליהנות מזמן איכות משפחתי נפלא בעולם המים הקסום, ומחווית צלילה מיוחדת, מאת ל. פוטש.

 

צוללים – אתם מוזמנים להיכנס אל מתחת למים הקסומים, שם תגלו עולם רחוק ואחר מכל מה שהכרתם.

 

אז מה יש שם, בעולם המסתורי והשונה כל כך? מהם הצבעים המהדימים הזוהרים בתוך המים האלה, שמשתקפים מכל כיוון? נעים להכיר, אלו האלמוגים! ואלמוגים, הם יצורים יפהפיים שחיים במים, מושבות מושבות של אלמוגים. הם מקשטים את הים הגדול, הם אוכלים, נושמים ומשמשים כמקום מגורים למשפחות שונות של דגים.

 

לא הבנתם? אלמוגים הם פרחים או בעלי חיים? אז – גם וגם! ושפה ומחשבות? אולי.

 

הצטרפו לחווית צלילה מדהימה בין דפי הספר המיוחד והקסום ותצאו ממנו חכמים יותר, מודעים יותר, ועם טעם של נצנצים זהובים בתוך הפה!

 

צלילה נעימה!

 

173 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$19.95

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1277
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הספר צוללים – שמזמין אתכם לגלות את עולם המים הקסום!   צוללים – ספר מדהים וייחודי, עמוס וגדוש בתמונות מרהיבות וייחודיות שמזמין אתכם – ההורים והילדים, ליהנות מזמן איכות משפחתי נפלא בעולם המים הקסום, ומחווית צלילה מיוחדת, מאת ל. פוטש.   צוללים – אתם מוזמנים להיכנס אל מתחת למים הקסומים, שם תגלו עולם רחוק ואחר מכל מה שהכרתם.   אז מה יש שם, בעולם המסתורי והשונה כל כך? מהם הצבעים המהדימים הזוהרים בתוך המים האלה, שמשתקפים מכל כיוון? נעים להכיר, אלו האלמוגים! ואלמוגים, הם יצורים יפהפיים שחיים במים, מושבות מושבות של אלמוגים. הם מקשטים את הים הגדול, הם אוכלים, נושמים ומשמשים כמקום מגורים למשפחות שונות של דגים.   לא הבנתם? אלמוגים הם פרחים או בעלי חיים? אז – גם וגם! ושפה ומחשבות? אולי.   הצטרפו לחווית צלילה מדהימה בין דפי הספר המיוחד והקסום ותצאו ממנו חכמים יותר, מודעים יותר, ועם טעם של נצנצים זהובים בתוך הפה!   צלילה נעימה!   173 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "צוללים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה