צמאה נפשי

"מרומם הוא האדם בתפילה את כל היצור, מאחד
הוא עימו את כל היש, מעלה את הכל, מרומם את הכל
למקור הברכה ומקור החיים"
(מתוך ההקדמה לעולת
הראי"ה).

צמאה נפשי – פרקי עיון והעמקה בנושא התפילה, מהנשמה המתפללת תדיר ועד לתפילה הנהוגה בימינו.

צמאה נפשי – ניתן לטעות ולחשוב, כי התפילה היא אמצעי לבקשת צרכינו – אך האמת היא הפוכה! מטרת כל צרכינו היא לעורר אותנו לתפילה, שמשמעותה – השמעת הקול הפנימי של נשמתנו המשתוקקת לדבוק במקורה, ויחד עם נשמתנו – מתרוממת הבריאה כולה אל בוראה.

צמאה נפשי – בשבעת שערי ספר זה, מברר הרב חיים דרוקמן את עניין התפילה מכיוונים שונים: כיצד היא התפתחה מציווי כללי לתפילה מתוקנת וקבועה, מהו תוכנן של ברכות תפילת העמידה. ולסיום, שער רחב ומקיף על הקדיש, שכפי רובו פרסומו בציבור – כך רב חוסר הבנתו בעיני רבים.

הרב חיים דרוקמן שליט"א, תלמיד חכם בעל שיעור קומה, הוגה דעות ומורה דרך לאלפים, חתן פרס ישראל לשנת תשע"ב על מפעל חיים, מחבר הספרים קמעא קמעא, לזמן הזה.

327 עמודים סוחפים ומעוררים, כריכה קשה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$15.60

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1780
תיאור הספר "מרומם הוא האדם בתפילה את כל היצור, מאחד הוא עימו את כל היש, מעלה את הכל, מרומם את הכל למקור הברכה ומקור החיים" (מתוך ההקדמה לעולת הראי"ה). צמאה נפשי – פרקי עיון והעמקה בנושא התפילה, מהנשמה המתפללת תדיר ועד לתפילה הנהוגה בימינו. צמאה נפשי – ניתן לטעות ולחשוב, כי התפילה היא אמצעי לבקשת צרכינו – אך האמת היא הפוכה! מטרת כל צרכינו היא לעורר אותנו לתפילה, שמשמעותה – השמעת הקול הפנימי של נשמתנו המשתוקקת לדבוק במקורה, ויחד עם נשמתנו – מתרוממת הבריאה כולה אל בוראה. צמאה נפשי – בשבעת שערי ספר זה, מברר הרב חיים דרוקמן את עניין התפילה מכיוונים שונים: כיצד היא התפתחה מציווי כללי לתפילה מתוקנת וקבועה, מהו תוכנן של ברכות תפילת העמידה. ולסיום, שער רחב ומקיף על הקדיש, שכפי רובו פרסומו בציבור – כך רב חוסר הבנתו בעיני רבים. הרב חיים דרוקמן שליט"א, תלמיד חכם בעל שיעור קומה, הוגה דעות ומורה דרך לאלפים, חתן פרס ישראל לשנת תשע"ב על מפעל חיים, מחבר הספרים קמעא קמעא, לזמן הזה. 327 עמודים סוחפים ומעוררים, כריכה קשה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "צמאה נפשי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה