קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל חלק 1

חדש בחנות ברסלב ישראל!

קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – סיפורי מופת על מרן הרב עובדיה יוסף זיע”א!

קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – ספר קומיקס הראשון המספר את סיפורי המופת ממסכת חייו של מרן הגאון רבינו הרב עובדיה יוסף זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. את הספר מלווים ציוריו מרהיבי העין של הצייר אבישי חן.

קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – בספר זה מופיעים סיפורים שנבחרו ונבררו על פי מידת התאמתם להבנתם של ילדינו בכל הגילאים. מן הסיפורים הללו, שסופרו אחר מיטתו של מרן מלכא, יוכלו ילדינו לשאוב מוסר והליכות, הנהגות יקרות ונאצלות וערכים איתנים ומוצקים ממסכת חייו של הגאון רבינו עובדיה יוסף זיע”א. הסיפורים שבספר לא סופרו עד כה ויש בהם חידוש מרענן ומעורר, שיפה כוחו להלהיב את ליבות ילדינו לילך לאורו של המאור הגדול.

מומלץ מאוד! ספר מיוחד, מלא מסרים וערכים! זמן איכות לכל המשפחה!

59 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.73

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1330
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – סיפורי מופת על מרן הרב עובדיה יוסף זיע”א! קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – ספר קומיקס הראשון המספר את סיפורי המופת ממסכת חייו של מרן הגאון רבינו הרב עובדיה יוסף זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. את הספר מלווים ציוריו מרהיבי העין של הצייר אבישי חן. קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל – בספר זה מופיעים סיפורים שנבחרו ונבררו על פי מידת התאמתם להבנתם של ילדינו בכל הגילאים. מן הסיפורים הללו, שסופרו אחר מיטתו של מרן מלכא, יוכלו ילדינו לשאוב מוסר והליכות, הנהגות יקרות ונאצלות וערכים איתנים ומוצקים ממסכת חייו של הגאון רבינו עובדיה יוסף זיע”א. הסיפורים שבספר לא סופרו עד כה ויש בהם חידוש מרענן ומעורר, שיפה כוחו להלהיב את ליבות ילדינו לילך לאורו של המאור הגדול. מומלץ מאוד! ספר מיוחד, מלא מסרים וערכים! זמן איכות לכל המשפחה! 59 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קומיקס המאור הגדול עם ילדי ישראל חלק 1"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה