קוקטייל ההצלחה- הרב פנגר

חדש בחנות ברסלב ישראל!

ספרו החדש והמיוחד של הרב יצחק פנגר שליט”א!

כל אחד מאיתנו הוא “חשוב” ורוצה להרגיש שהוא חי חיי משמעות וסיפוק. אך פעמים בשלב מסוים בחיים, אנו מרגישים קצת אבודים, קצת מבולבלים, מצד אחד מאוד רוצים מצד שני לא תמיד מצליחים.

לפניכם מוגש “קוקטייל ההצלחה”, כמו שבקוקטייל ישנם מספר מרכיבים שעושים אותו מושלם, כך גם “ההצלחה”. ה

הצלחה אינה מורכבת מרכיב אחד, מיכולת בודדת, אלא היא תשלובת של מספר רכיבים. בספר הרב נוגע במספר מרכיבים רחב מאוד כגון: 7 עקרונות לאנשים שמצליחים בחיים, הפסיכולוגיה של ההצלחה, דפוסי חשיבה וכיצד לשנות אותם, דחיינות, חיים בהווה, הערך העצמי של האדם, שלושת המלכודות בדרך, מטוטלת החיים, איך יוצאים ממשברים ועוד…

כל פרק הוא שיעור בפני עצמו המורכב ממקורות חז”ל בנושאים המדוברים, טיפים מעשיים והמון חומר למחשבה. קחו את הספר כמדריך טיולים בעולם מיצוי הפוטנציאל.

 

מומלץ בחום!

מחיר באתר

$14.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1852
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! ספרו החדש והמיוחד של הרב יצחק פנגר שליט”א! כל אחד מאיתנו הוא “חשוב” ורוצה להרגיש שהוא חי חיי משמעות וסיפוק. אך פעמים בשלב מסוים בחיים, אנו מרגישים קצת אבודים, קצת מבולבלים, מצד אחד מאוד רוצים מצד שני לא תמיד מצליחים. לפניכם מוגש “קוקטייל ההצלחה”, כמו שבקוקטייל ישנם מספר מרכיבים שעושים אותו מושלם, כך גם “ההצלחה”. ה הצלחה אינה מורכבת מרכיב אחד, מיכולת בודדת, אלא היא תשלובת של מספר רכיבים. בספר הרב נוגע במספר מרכיבים רחב מאוד כגון: 7 עקרונות לאנשים שמצליחים בחיים, הפסיכולוגיה של ההצלחה, דפוסי חשיבה וכיצד לשנות אותם, דחיינות, חיים בהווה, הערך העצמי של האדם, שלושת המלכודות בדרך, מטוטלת החיים, איך יוצאים ממשברים ועוד… כל פרק הוא שיעור בפני עצמו המורכב ממקורות חז”ל בנושאים המדוברים, טיפים מעשיים והמון חומר למחשבה. קחו את הספר כמדריך טיולים בעולם מיצוי הפוטנציאל.   מומלץ בחום!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קוקטייל ההצלחה- הרב פנגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה