קורות בתינו

אין פתרונות אינסטנט בכל תחום בחיינו, קל
וחומר בחינוך הילדים וטיפוח התא המשפחתי!
אם אתם מחפשים את הדרך המועילה, הטובה
והבטוחה להצליח באחת המשימות החשובות
בחיינו – הספר הזה בשבילכם!

קורות בתינו – ספר מקורי וייחודי העוסק בסוגיות חינוכיות בחיי הפרט והמשפחה, בנושאים אקטואליים בחיי המשפחה בדורנו, דור של “עקבתא דמשיחא”. הספר נכתב מתוך ניסיון של למעלה משלושים שנה של עבודת הדרכה וייעוץ למשפחות וליחידים, בכל רבדי הציבור, ומתוך התבוננות מעמיקה באופיה של תקופתנו, שבה עוברת המשפחה תהליכים של בירורים חינוכיים נוקבים.

קורות בתינו – נוכח גילויי המרדנות, הסרבנות, החוצפה והאדישות של הדור הצעיר, מאבדים הורים את הביטחון בדרכם. ספר זה דן בנושאים חינוכיים ומהותיים, מסייע ומעניק עצה, הדרכה ודרך. מפנה אותנו להשתמש בכלים הקיימים בארגז הכלים שלנו ולחדד אותם – תשומת לב, חוקים וגבולות, דעת ההורים על יחסי האחים בבית, חינוך לאחריות, גיל ההתבגרות ועוד.

קורות בתינו – השקפתה של התורה הנצחית היא הבסיס המהותי והעקרוני לסוגיות החינוכיות המוצגות בספר, על אדניה נבנית השקפה חינוכית איתנה ומגובשת בתפישה היהודית. בגישתו ובתפישתו מספק הספר הדרכה נפשית ומעשית בהתמודדויות היומיומיות בחיי הפרט והמשפחה.

קורות בתינו – ספרה של המחברת ומנחת ההורים רחל ארבוס, מן הראשונות, הבולטות והמוערכות שבין מנחות ההורים בארץ. מזה שנים רבות מרצה ומנחת סדנאות בתחמי החינוך, ההורות, ומודעות עצמית. מנהלת מכון “נתיבות בחינוך היהודי” בירושלים.

הספר מומלץ מאוד! 368 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$22.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: fl-6408
תיאור הספר אין פתרונות אינסטנט בכל תחום בחיינו, קל וחומר בחינוך הילדים וטיפוח התא המשפחתי! אם אתם מחפשים את הדרך המועילה, הטובה והבטוחה להצליח באחת המשימות החשובות בחיינו – הספר הזה בשבילכם! קורות בתינו – ספר מקורי וייחודי העוסק בסוגיות חינוכיות בחיי הפרט והמשפחה, בנושאים אקטואליים בחיי המשפחה בדורנו, דור של “עקבתא דמשיחא”. הספר נכתב מתוך ניסיון של למעלה משלושים שנה של עבודת הדרכה וייעוץ למשפחות וליחידים, בכל רבדי הציבור, ומתוך התבוננות מעמיקה באופיה של תקופתנו, שבה עוברת המשפחה תהליכים של בירורים חינוכיים נוקבים. קורות בתינו – נוכח גילויי המרדנות, הסרבנות, החוצפה והאדישות של הדור הצעיר, מאבדים הורים את הביטחון בדרכם. ספר זה דן בנושאים חינוכיים ומהותיים, מסייע ומעניק עצה, הדרכה ודרך. מפנה אותנו להשתמש בכלים הקיימים בארגז הכלים שלנו ולחדד אותם – תשומת לב, חוקים וגבולות, דעת ההורים על יחסי האחים בבית, חינוך לאחריות, גיל ההתבגרות ועוד. קורות בתינו – השקפתה של התורה הנצחית היא הבסיס המהותי והעקרוני לסוגיות החינוכיות המוצגות בספר, על אדניה נבנית השקפה חינוכית איתנה ומגובשת בתפישה היהודית. בגישתו ובתפישתו מספק הספר הדרכה נפשית ומעשית בהתמודדויות היומיומיות בחיי הפרט והמשפחה. קורות בתינו – ספרה של המחברת ומנחת ההורים רחל ארבוס, מן הראשונות, הבולטות והמוערכות שבין מנחות ההורים בארץ. מזה שנים רבות מרצה ומנחת סדנאות בתחמי החינוך, ההורות, ומודעות עצמית. מנהלת מכון “נתיבות בחינוך היהודי” בירושלים. הספר מומלץ מאוד! 368 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קורות בתינו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה