קיצור גדרי טהרה

חדש בברסלב ישראל !!!

 

קיצור הלכות טהרה מתומצת בצורה מדהימה, הלכות טהרה נצרך בכל בית בישראל לגבר ולאשה.

 רוח טהרה מנשבת בעולם התורה עם הופעתו של הספר החשוב "גדרי טהרה" על הלכות הרחקות, מאת הרב הגאון ר' גד סולומון שליט"א, ראש כולל להוראה "תפארת בנימין" ומורה צדק בק"ק "היכל הקודש" יבנאל עיר ברסלב תובב"א.

יחודיותו של הספר באה לידי ביטוי בכתיבת ההלכה מתוך נסיון של שנים רבות בטהרת המשפחה ובעניני שלום בית ומתוך יראת שמים.

הספר מסכם כל סעיף בסימן קצ"ה מהגמרא ושיטות הראשונים ועד לאחרוני האחרונים, תוך מתן דגש על ההלכה למעשה לכל אחינו בני ישראל, והכל בשפה ברורה ונעימה. רבים וטובים אשר עברו על הדברים מתוך גליונות שהודפסו מהספר העידו עד כמה הוא הועיל להם להבנת ושמירת ההלכה.  

על כל הספר עבר בעיון הרב הגאון רבי שמאי קהת גרוס שליט"א בעל שו"ת "שבט הקהתי" אשר בהסכמתו לספר משבח את תוכנו  ואת הרב המחבר וז"ל: "…ויש לדעת בהלכות אלו מה שלא להביא ומה להביא, והם כהררים התלויים בשערה, והוא מהעבודות הקשות מה לרחק ומה לקרב, והרב הנזכר שליט"א שיכל את ידיו לסדר הכל, וביד כל אדם למשמש בו ולמצוא בו התרת ספקותיו בין לספרדים ובין לאשכנזים, ומאוד נהנתי מספרו ועברתי על כל ספרו…' 

על מעלת המחבר שליט"א מעיד מורו ורבו כ"ק אדמו"ר מוהרא"ש זי"ע בהסכמתו לספר וז"ל: "…איש מהיר במלאכת שמים הלוא הוא הרה"ג האברך אב בחכמה ורך בשנים מופלא ומופלג בהפלגת חכמים ונבונים משנתו זך ונקי…"

הספר רואה אור בהידור רב ובעריכה נאה המושכת לב ועין, עם מפתח ענינים מפורט בסופו, ומעוטר בהסכמותיהם של גדולי ישראל. ובודאי יהא לתועלת לחובשי בית המדרש בכלל, ולמורי הוראה בפרט.

64 עמ' כריכה רכה

מחיר באתר

$3.97

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1112
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל !!!   קיצור הלכות טהרה מתומצת בצורה מדהימה, הלכות טהרה נצרך בכל בית בישראל לגבר ולאשה.  רוח טהרה מנשבת בעולם התורה עם הופעתו של הספר החשוב "גדרי טהרה" על הלכות הרחקות, מאת הרב הגאון ר' גד סולומון שליט"א, ראש כולל להוראה "תפארת בנימין" ומורה צדק בק"ק "היכל הקודש" יבנאל עיר ברסלב תובב"א. יחודיותו של הספר באה לידי ביטוי בכתיבת ההלכה מתוך נסיון של שנים רבות בטהרת המשפחה ובעניני שלום בית ומתוך יראת שמים. הספר מסכם כל סעיף בסימן קצ"ה מהגמרא ושיטות הראשונים ועד לאחרוני האחרונים, תוך מתן דגש על ההלכה למעשה לכל אחינו בני ישראל, והכל בשפה ברורה ונעימה. רבים וטובים אשר עברו על הדברים מתוך גליונות שהודפסו מהספר העידו עד כמה הוא הועיל להם להבנת ושמירת ההלכה.   על כל הספר עבר בעיון הרב הגאון רבי שמאי קהת גרוס שליט"א בעל שו"ת "שבט הקהתי" אשר בהסכמתו לספר משבח את תוכנו  ואת הרב המחבר וז"ל: "…ויש לדעת בהלכות אלו מה שלא להביא ומה להביא, והם כהררים התלויים בשערה, והוא מהעבודות הקשות מה לרחק ומה לקרב, והרב הנזכר שליט"א שיכל את ידיו לסדר הכל, וביד כל אדם למשמש בו ולמצוא בו התרת ספקותיו בין לספרדים ובין לאשכנזים, ומאוד נהנתי מספרו ועברתי על כל ספרו…'  על מעלת המחבר שליט"א מעיד מורו ורבו כ"ק אדמו"ר מוהרא"ש זי"ע בהסכמתו לספר וז"ל: "…איש מהיר במלאכת שמים הלוא הוא הרה"ג האברך אב בחכמה ורך בשנים מופלא ומופלג בהפלגת חכמים ונבונים משנתו זך ונקי…" הספר רואה אור בהידור רב ובעריכה נאה המושכת לב ועין, עם מפתח ענינים מפורט בסופו, ומעוטר בהסכמותיהם של גדולי ישראל. ובודאי יהא לתועלת לחובשי בית המדרש בכלל, ולמורי הוראה בפרט. 64 עמ' כריכה רכה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קיצור גדרי טהרה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה