קיצור תרי”ג מצוות

חדש! חובה בכל בית!

ספר קיצור תרי"ג מצוות!

קיצור תרי"ג מצוות – על פי שיטות כל הראשונים, הכתוב וערוך בדרך הקצרה והתמציתית ביותר, מאת הרב יעקב כוחי, שהדגיש וסיכם את הדאורייתא שבכל מצווה, כדי שספר זה יפורסם וימצא בכל בית בישראל על מנת לקיים רצון הבורא, כפי שהתריעו ודרשו גדולי ישראל בכל הדורות החל בתקופת הגאונים, והדגישו את החובה של לימוד שינון וקיום כל תרי"ג המצוות.

קיצור תרי"ג מצוות – בו ימצא המעיין את עיקרי חובת האדם, עיקרי האמונה, רשימת המצוות, רמב"ן ותוספות חדשים, תרי"ג המצוות הקצר לפי החינוך, ספר מצווה בזמנה, מפתח לצוות לפי הא"ב ועוד.

"קדושים תהיו כי קדוש אני"!

מומלץ מאוד!

301 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.32

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1674
תיאור הספר חדש! חובה בכל בית! ספר קיצור תרי"ג מצוות! קיצור תרי"ג מצוות – על פי שיטות כל הראשונים, הכתוב וערוך בדרך הקצרה והתמציתית ביותר, מאת הרב יעקב כוחי, שהדגיש וסיכם את הדאורייתא שבכל מצווה, כדי שספר זה יפורסם וימצא בכל בית בישראל על מנת לקיים רצון הבורא, כפי שהתריעו ודרשו גדולי ישראל בכל הדורות החל בתקופת הגאונים, והדגישו את החובה של לימוד שינון וקיום כל תרי"ג המצוות. קיצור תרי"ג מצוות – בו ימצא המעיין את עיקרי חובת האדם, עיקרי האמונה, רשימת המצוות, רמב"ן ותוספות חדשים, תרי"ג המצוות הקצר לפי החינוך, ספר מצווה בזמנה, מפתח לצוות לפי הא"ב ועוד. "קדושים תהיו כי קדוש אני"! מומלץ מאוד! 301 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "קיצור תרי"ג מצוות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה