ראש כל בני הגולה – הבן איש חי

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ראש כל בני הגולה – רבינו יוסף חיים מגדד זיע”א, הבן איש חי!

 

ראש כל בני הגולה – ספר ייחודי המאגד עשרים וחמישה סיפורים נפלאים ומרתקים אודות קדוש ישראל המקובל האלוקי הגאון הצדיק רבנו יוסף חיים מבגדד זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. את הספר מלווים ציוריו מרהיבי העין של הצייר אבישי חן.

 

ראש כל בני הגולה – ספר נפלא שמטרתו לעורר את ילדינו היקרים לצעוד בדרכו של המאור הגדול בדרך ישראל סבא. ספר זה נוגע בקצה יריעת חייו המופלאה ובשולי גלימתו של רבינו יוסף חיים, ראש כל בני הגולה, שהנהיג בגאון במשך למעלה מחמישים שנה את יהדות בבל, ומצודתו הייתה פרושה על כל רחבי תבל. הסיפורים הם תמצית מן התמצית ומשקפים במקצת את מלאכת המחשבת של הבן איש חי, נוגעים בדמותו של המנהיג הנערץ מבגדד שהטביע את חותמו על העם היהודי עד ימינו אנו, בפעולותיו הכבירות אשר אחת מהן היא הקמת ישיבת מדרש פורת יוסף יכב”ץ בירושלים.

 

מומלץ מאוד! ספר מיוחד, מלא מסרים וערכים! זמן איכות לכל המשפחה!

 

58 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.67

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1329
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ראש כל בני הגולה – רבינו יוסף חיים מגדד זיע”א, הבן איש חי!   ראש כל בני הגולה – ספר ייחודי המאגד עשרים וחמישה סיפורים נפלאים ומרתקים אודות קדוש ישראל המקובל האלוקי הגאון הצדיק רבנו יוסף חיים מבגדד זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. את הספר מלווים ציוריו מרהיבי העין של הצייר אבישי חן.   ראש כל בני הגולה – ספר נפלא שמטרתו לעורר את ילדינו היקרים לצעוד בדרכו של המאור הגדול בדרך ישראל סבא. ספר זה נוגע בקצה יריעת חייו המופלאה ובשולי גלימתו של רבינו יוסף חיים, ראש כל בני הגולה, שהנהיג בגאון במשך למעלה מחמישים שנה את יהדות בבל, ומצודתו הייתה פרושה על כל רחבי תבל. הסיפורים הם תמצית מן התמצית ומשקפים במקצת את מלאכת המחשבת של הבן איש חי, נוגעים בדמותו של המנהיג הנערץ מבגדד שהטביע את חותמו על העם היהודי עד ימינו אנו, בפעולותיו הכבירות אשר אחת מהן היא הקמת ישיבת מדרש פורת יוסף יכב”ץ בירושלים.   מומלץ מאוד! ספר מיוחד, מלא מסרים וערכים! זמן איכות לכל המשפחה!   58 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ראש כל בני הגולה - הבן איש חי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה