רבי אשר, מפי תלמידיו

פרקי חייו של הרב הצדיק רבי אשר פריינד זיע”א, הליכותיו בקודש, סיפורים ואמרות המלוקטים מפי תלמידיו ובני משפחתו. מאת יאיר וינשטוק.

שאלתי פעם את רבי אשר, נכנסים אליך כל יום אנשים שבורים כחרס, מיואשים, ואחרי חצי שעה יוצאים עם פנים צוהלות. איך פתרת להם בעיות של שנים בחצי שעה? איך ריפאת את כל המועקות שבליבם? איך אתה עושה את זה?!

ורבי אשר ענה לי, בחדר שלי, כאן (והצביע אל הרצפה ליד המיטה שלו, כמי שמצביע על דבר מוחשי נראה לעין) זורם נהר של אהבה! כל מי שנכנס לחדר שלי אני דולה ממימיו ומשקה אותו. האהבה מרפא את הפצעים!

רבי אשר, מפי תלמידיו – פרקי חייו של הרב הצדיק רבי אשר פריינד זצוק”ל, הליכותיו בקודש, סיפורים ואמרות מפי קדשו המלוקטים מפי תלמידיו ובני משפחתו, מהם כל אדם יכול לקחת דרך בעבודת הבורא ובכל תחום בחיים. הספר מלווה בתמונות ייחודיות.

רבי אשר, מפי תלמידיו – הספר נוגע בדרכיו היקרות והמעצימות של הצדיק שהנחיל לתלמידיו ולכל החפץ בחיים נעימים, מלאים באהבה ויראה, באכפתיות, מסירות נפש, לימוד נתינה לכל אדם באשר הוא, באישיות האדירה שלו כאיש עם כתפיים רחבות שאהבתו לכל אחד מישראל לא ידעה גבולות, על מידות הנפש המהוות דוגמה ודרך לכל אדם ועוד.

רבי אשר, מפי תלמידיו – את הספר חיבר הסופר יאיר וינשטוק, מבני ביתו של רבי אשר זי”ע, ביד אומן, מחבר ספרים רבים ונפלאים.

מומלץ מאוד! 515 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.81

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1763
תיאור הספר פרקי חייו של הרב הצדיק רבי אשר פריינד זיע”א, הליכותיו בקודש, סיפורים ואמרות המלוקטים מפי תלמידיו ובני משפחתו. מאת יאיר וינשטוק. שאלתי פעם את רבי אשר, נכנסים אליך כל יום אנשים שבורים כחרס, מיואשים, ואחרי חצי שעה יוצאים עם פנים צוהלות. איך פתרת להם בעיות של שנים בחצי שעה? איך ריפאת את כל המועקות שבליבם? איך אתה עושה את זה?! ורבי אשר ענה לי, בחדר שלי, כאן (והצביע אל הרצפה ליד המיטה שלו, כמי שמצביע על דבר מוחשי נראה לעין) זורם נהר של אהבה! כל מי שנכנס לחדר שלי אני דולה ממימיו ומשקה אותו. האהבה מרפא את הפצעים! רבי אשר, מפי תלמידיו – פרקי חייו של הרב הצדיק רבי אשר פריינד זצוק”ל, הליכותיו בקודש, סיפורים ואמרות מפי קדשו המלוקטים מפי תלמידיו ובני משפחתו, מהם כל אדם יכול לקחת דרך בעבודת הבורא ובכל תחום בחיים. הספר מלווה בתמונות ייחודיות. רבי אשר, מפי תלמידיו – הספר נוגע בדרכיו היקרות והמעצימות של הצדיק שהנחיל לתלמידיו ולכל החפץ בחיים נעימים, מלאים באהבה ויראה, באכפתיות, מסירות נפש, לימוד נתינה לכל אדם באשר הוא, באישיות האדירה שלו כאיש עם כתפיים רחבות שאהבתו לכל אחד מישראל לא ידעה גבולות, על מידות הנפש המהוות דוגמה ודרך לכל אדם ועוד. רבי אשר, מפי תלמידיו – את הספר חיבר הסופר יאיר וינשטוק, מבני ביתו של רבי אשר זי”ע, ביד אומן, מחבר ספרים רבים ונפלאים. מומלץ מאוד! 515 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבי אשר, מפי תלמידיו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה