רבי יעקב אומר, חלק א

"תגיד לי", שאל פעם עורך דין את רבי יעקב, "במה אתה עוסק?"

"אני, דורש ברבים".

"ואפשר לחיות מזה?"

"חייך רבי יעקב בתוך תוכו וענה בסבר פנים רציני, "אתה רואה, מישהו יכחיש שהוא חי?…"

"כמה אתה מקבל על הרצאה?"

"לא יודע".

"מה פירוש?"

"משלמים בסוף".

"אהה", נראה שהבין, "אבל כאן, בעולם הזה, לא משלמים?"

"נותנים כוס שתייה, אולי קצת עוגיות…"

נדהם עורך הדין, "אני לא הייתי עובד בחינם!" הכריז.

"מי אמר בחינם? אני עובד פה, בשביל שם…"

"כן, אבל עם מה אתה מגיע הביתה?"

"איי…" נאנח רבי יעקב, "ועם מה א-ת-ה מגיע הביתה?…"

 

רבי יעקב אומר – בלשון שנונה, בהומור קולח, בעומק רעיוני, ביראת שמים צרופה, בצירוף נדיר של מידות, כישורים ואהבת השם, סבב רבי יעקב גלינסקי, "רב יענקל'ה" כפי שנקרא בי כל, ושפע אמרות, סיפורים, ווארטים ומדרשים בעלי עומק מחשבתי ומוסרי, את רעיונותיו העמוקים ביותר, את ההשקפות הצרופות ביותר, העביר באמצעות סיפור, בדיחה, אמרה… והלבבות נפתחו, מוחות קלטו, פיות חייכו, אנשים צחקו, הפנימו ו…. למדו מוסר! באש הבוערת של נובהרדוק חימם רבי יעקב את לבבות העם.

 

רבי יעקב אומר – בני משפחתו היקרה ניסתה ללקט מעט מאמרותיו, לכרוך בכרך נעים, מרתק, קליט ובהיר, לקלוט מה שאפשר במגוון תחומים ועניינים לספר שלפניכם.

 

"אם יתחזק מישהו, ייקח לקח, יפנים ויתקדם – והיה זה שכרנו בעולם הזה, ושכרו של רבי יעקב לעולם הבא…" (דברי המשפחה).

 

ספר דברי מוסר שנאמרו בנועם ואהבה חובה בכל בית!

 

436 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.54

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1851
תיאור הספר "תגיד לי", שאל פעם עורך דין את רבי יעקב, "במה אתה עוסק?" "אני, דורש ברבים". "ואפשר לחיות מזה?" "חייך רבי יעקב בתוך תוכו וענה בסבר פנים רציני, "אתה רואה, מישהו יכחיש שהוא חי?…" "כמה אתה מקבל על הרצאה?" "לא יודע". "מה פירוש?" "משלמים בסוף". "אהה", נראה שהבין, "אבל כאן, בעולם הזה, לא משלמים?" "נותנים כוס שתייה, אולי קצת עוגיות…" נדהם עורך הדין, "אני לא הייתי עובד בחינם!" הכריז. "מי אמר בחינם? אני עובד פה, בשביל שם…" "כן, אבל עם מה אתה מגיע הביתה?" "איי…" נאנח רבי יעקב, "ועם מה א-ת-ה מגיע הביתה?…"   רבי יעקב אומר – בלשון שנונה, בהומור קולח, בעומק רעיוני, ביראת שמים צרופה, בצירוף נדיר של מידות, כישורים ואהבת השם, סבב רבי יעקב גלינסקי, "רב יענקל'ה" כפי שנקרא בי כל, ושפע אמרות, סיפורים, ווארטים ומדרשים בעלי עומק מחשבתי ומוסרי, את רעיונותיו העמוקים ביותר, את ההשקפות הצרופות ביותר, העביר באמצעות סיפור, בדיחה, אמרה… והלבבות נפתחו, מוחות קלטו, פיות חייכו, אנשים צחקו, הפנימו ו…. למדו מוסר! באש הבוערת של נובהרדוק חימם רבי יעקב את לבבות העם.   רבי יעקב אומר – בני משפחתו היקרה ניסתה ללקט מעט מאמרותיו, לכרוך בכרך נעים, מרתק, קליט ובהיר, לקלוט מה שאפשר במגוון תחומים ועניינים לספר שלפניכם.   "אם יתחזק מישהו, ייקח לקח, יפנים ויתקדם – והיה זה שכרנו בעולם הזה, ושכרו של רבי יעקב לעולם הבא…" (דברי המשפחה).   ספר דברי מוסר שנאמרו בנועם ואהבה חובה בכל בית!   436 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבי יעקב אומר, חלק א"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה