רבי לוי יצחק מברדיטשב – היסטוריה, הגות, ספרות וניגון (כולל תקליטור)

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ספר חדש וייחודי על הצדיק רבי לוי יצחק מברדישטב עם תקליטור ניגוניו המצורף לספר – מאת צבי מרק ורועי הורן!

 

רבי לוי יצחק מברדיטשב – ספר היסטוריה, הגות, ספרות וניגון על אחד הצדיקים המיוחדים שידעה ההיסטוריה – רבי לוי יצחק מברדיטשב, מאת המחברים צבי מרק ורועי הורן.

 

רבי לו יצחק מברדיטשב – היה אחד המנהיגים הבולטים ביותר בתנועת החסידות ונהפך במהלך הדורות לדמות נערצת בתרבות היהודית על מכלול זרמיה וגווניה. הוא היה שילוב נדיר של תלמיד חכם ולמדן מן השורה הראשונה, רב קהילות חשובות, ראש ישיבה ואב בית דין נחרץ ותקיף, אך בד בבד גם אדמו”ר חסידי נערץ ועמקן מקורי בתורתה של החסידות, איש של פולמוסים ומחלוקות, שאף גורש שלוש פעמים מביתו ומקהילתו, אך גם איש של אהבת ישראל עצומה שנודע בכינויו סנגורן של עם ישראל, כינוי שטבע את חותמו בפולקלור היהודי לדורי דורות.

 

רבי לוי יצחק מברדיטשב – אסופה ייחודית זו מוקדשת לכל ההיבטים המגוונים האלה של פעילותו כהוגה וכמנהיג חסידי, כרב וכפוסק, למנהיגותו ולמאבקיו עם מתנגדיו, לגלגוליה המאוחרים של דמותו ושל יצירתו בסיפורת החסידית והיהודית בכלל, ולבסוף אף ליצירה המוזיקלית שלו, הידועה פחות. מורשתו המוזיקלית, שכללה שירים וניגונים שחלקם התגלו רק לאחרונה בארכיונים ברוסיה, שבה עתה עולה מן העפר באמצעות תקליטור המצורף לספר זה, ובו ניגוניו המיוחדים בביצועים מקוריים שהוקלטו לפני כמה שאנים בצד ביצועים חדשים ברוח הזמן.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$26.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1942
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ספר חדש וייחודי על הצדיק רבי לוי יצחק מברדישטב עם תקליטור ניגוניו המצורף לספר – מאת צבי מרק ורועי הורן!   רבי לוי יצחק מברדיטשב – ספר היסטוריה, הגות, ספרות וניגון על אחד הצדיקים המיוחדים שידעה ההיסטוריה – רבי לוי יצחק מברדיטשב, מאת המחברים צבי מרק ורועי הורן.   רבי לו יצחק מברדיטשב – היה אחד המנהיגים הבולטים ביותר בתנועת החסידות ונהפך במהלך הדורות לדמות נערצת בתרבות היהודית על מכלול זרמיה וגווניה. הוא היה שילוב נדיר של תלמיד חכם ולמדן מן השורה הראשונה, רב קהילות חשובות, ראש ישיבה ואב בית דין נחרץ ותקיף, אך בד בבד גם אדמו”ר חסידי נערץ ועמקן מקורי בתורתה של החסידות, איש של פולמוסים ומחלוקות, שאף גורש שלוש פעמים מביתו ומקהילתו, אך גם איש של אהבת ישראל עצומה שנודע בכינויו סנגורן של עם ישראל, כינוי שטבע את חותמו בפולקלור היהודי לדורי דורות.   רבי לוי יצחק מברדיטשב – אסופה ייחודית זו מוקדשת לכל ההיבטים המגוונים האלה של פעילותו כהוגה וכמנהיג חסידי, כרב וכפוסק, למנהיגותו ולמאבקיו עם מתנגדיו, לגלגוליה המאוחרים של דמותו ושל יצירתו בסיפורת החסידית והיהודית בכלל, ולבסוף אף ליצירה המוזיקלית שלו, הידועה פחות. מורשתו המוזיקלית, שכללה שירים וניגונים שחלקם התגלו רק לאחרונה בארכיונים ברוסיה, שבה עתה עולה מן העפר באמצעות תקליטור המצורף לספר זה, ובו ניגוניו המיוחדים בביצועים מקוריים שהוקלטו לפני כמה שאנים בצד ביצועים חדשים ברוח הזמן.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבי לוי יצחק מברדיטשב - היסטוריה, הגות, ספרות וניגון (כולל תקליטור)"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה