רבי עקיבא – משדות המרעה אל בית המדרש

תארו לעצמכם אדם בן ארבעים שלא יודע לקרוא…

עכשיו, תארו לעצמכם שהוא גם לא למד תורה, גדל בבית פשוט, להורים פשוטים… נו, מה אתם אומרים? מה כבר יכול לצאת ממנו? "לא הרבה" אתם בטח משיבים, נכון?

אבל אם נספר לכם על יהודי בן גרים, רועה צאן, שבהיותו בן ארבעים ולא ידע אפילו לקרוא הוא החליט שהוא רוצה להיות תלמיד חכם? ומה אם נספר לכם שהוא הצליח וצמח להיות גדול הדור, צדיק נשגב וקדוש עליון, שראויה הייתה התורה להינתן על ידו? תאמינו או לא?

רבי עקיבא – הסיפור של התנא הקדוש – סיפור חייו המפעים של התנא הקדוש רבי עקיבא המוגש לקוראים בצורת קומקיס צבעוני ומרהיב, בו אתם מוזמנים למסע חייו שמתחיל בדרכו הרוחנית של אדם בן ארבעים שהצליח לכבוש פסגות רוחניות עצומות, ותורתו מהווה חוליה של זהב בשושלת מסירת התורה מדור לדור.

למה אתם מחכים? הזמינו את הספר ובואו נצא לדרך!

59 עמודים סוחפים, מרתקים וצבועניים, כריכה קשה.

מומלץ מאוד! מתאים לכל המשפחחה וכמתנה ייחודית!

מחיר באתר

$9.26

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1222
תיאור הספר תארו לעצמכם אדם בן ארבעים שלא יודע לקרוא… עכשיו, תארו לעצמכם שהוא גם לא למד תורה, גדל בבית פשוט, להורים פשוטים… נו, מה אתם אומרים? מה כבר יכול לצאת ממנו? "לא הרבה" אתם בטח משיבים, נכון? אבל אם נספר לכם על יהודי בן גרים, רועה צאן, שבהיותו בן ארבעים ולא ידע אפילו לקרוא הוא החליט שהוא רוצה להיות תלמיד חכם? ומה אם נספר לכם שהוא הצליח וצמח להיות גדול הדור, צדיק נשגב וקדוש עליון, שראויה הייתה התורה להינתן על ידו? תאמינו או לא? רבי עקיבא – הסיפור של התנא הקדוש – סיפור חייו המפעים של התנא הקדוש רבי עקיבא המוגש לקוראים בצורת קומקיס צבעוני ומרהיב, בו אתם מוזמנים למסע חייו שמתחיל בדרכו הרוחנית של אדם בן ארבעים שהצליח לכבוש פסגות רוחניות עצומות, ותורתו מהווה חוליה של זהב בשושלת מסירת התורה מדור לדור. למה אתם מחכים? הזמינו את הספר ובואו נצא לדרך! 59 עמודים סוחפים, מרתקים וצבועניים, כריכה קשה. מומלץ מאוד! מתאים לכל המשפחחה וכמתנה ייחודית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבי עקיבא - משדות המרעה אל בית המדרש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה