רבינו נחמן על התורה, חמישה כרכים

חדש! חובה בכל בית!

 

חמישה חומשי תורה מפוארים ומהודרים עם פירוש ממשנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב!

 

רבינו נחמן על התורה – חמישה חומשי תורה עם המקרא והאונקלוס, בעל הטורים ורש”י – שסודרו בעימוד קל ונוח ללימוד. מתחת לפירוש רש”י ועיקר שפתחי חכמים הובא פירוש רבי נחמן מברסלב, הכולל פירוש וביאור מקיף ונרחב על פסוקי התורה ממשנתו ומתלמידיו הקדושים, פירושים המאוגדים מכל ספרי ברסלב, תוך שימת דגש על הבאת הקטעים הקלים והברורים השווים לכל נפש!

 

רבינו נחמן על התורה – פירוש נפלא זה שופך אור חדש ומופלא על פסוקי התורה, מיועד הן למחפשי הפירוש הפשוט בפרשיות התורה, והן למחפשי עומק העיון בתורה עם רעיונות עמוקים המבארים את המסתתר בעומקם של דברים, והן למחפשי הלקח הנוגע למעשה עם יסודות נפלאים הנוגעים להלכה ולמעשה לכל אדם, כאשר הדברים מבוססים על יסודות הקבלה והחסידות, היסודות שגילה וביסס רבי נחמן מברסלב.

 

חובה בכל בית! החומש שיעשה לכם את השבת!

מחיר באתר

$50.24

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1637
תיאור הספר חדש! חובה בכל בית!   חמישה חומשי תורה מפוארים ומהודרים עם פירוש ממשנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב!   רבינו נחמן על התורה – חמישה חומשי תורה עם המקרא והאונקלוס, בעל הטורים ורש”י – שסודרו בעימוד קל ונוח ללימוד. מתחת לפירוש רש”י ועיקר שפתחי חכמים הובא פירוש רבי נחמן מברסלב, הכולל פירוש וביאור מקיף ונרחב על פסוקי התורה ממשנתו ומתלמידיו הקדושים, פירושים המאוגדים מכל ספרי ברסלב, תוך שימת דגש על הבאת הקטעים הקלים והברורים השווים לכל נפש!   רבינו נחמן על התורה – פירוש נפלא זה שופך אור חדש ומופלא על פסוקי התורה, מיועד הן למחפשי הפירוש הפשוט בפרשיות התורה, והן למחפשי עומק העיון בתורה עם רעיונות עמוקים המבארים את המסתתר בעומקם של דברים, והן למחפשי הלקח הנוגע למעשה עם יסודות נפלאים הנוגעים להלכה ולמעשה לכל אדם, כאשר הדברים מבוססים על יסודות הקבלה והחסידות, היסודות שגילה וביסס רבי נחמן מברסלב.   חובה בכל בית! החומש שיעשה לכם את השבת!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבינו נחמן על התורה, חמישה כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה