רבנות בסערת הימים – חייו ומשנתו של הרב הרצוג

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

רבנות בסערת הימים – חייו משנתו של הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, מאת שאול מייזליש!

 

רבנות בסערת הימים, סיפר נפלא אודות חייו ומשתנו של הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, מי שעיצב את דמותה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית כאחד, מאת המחבר שאול מייזליש, העיתנואי שהפך לביוגרף המוביל של הרב הרצוג ואף הפיק סרט על חייו.

 

הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, היה רבה של המחתרת האירית ואחד ממבשרי העצמאות האירית, היה איש מדע בעל ידע עצום וניחן ביכולת לשלב ולחבר בין עולם היהדות לבין עולם התרבות הכללית. מדינאי ודיפלומט, האדם שעיצב את ישראל כיהודית ודמוקרטית כאחד. כבר בצעירותו נחשב כאוצר אדיר של תורה וחכמה יהודית. כשעלה לישראל מאירלנד, שם שימש כרבה הראשי, שימש כרבה הראשי של ארץ ישראל, תפקיד שבו שימש כחצי יובל שנים, בדור השואה והתקומה, ואף זכה להציל אלפי יהודים מן השואה ובהם המוני ילדים.

 

ספר מרתק וסוחף! 286 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.69

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1831
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   רבנות בסערת הימים – חייו משנתו של הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, מאת שאול מייזליש!   רבנות בסערת הימים, סיפר נפלא אודות חייו ומשתנו של הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, מי שעיצב את דמותה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית כאחד, מאת המחבר שאול מייזליש, העיתנואי שהפך לביוגרף המוביל של הרב הרצוג ואף הפיק סרט על חייו.   הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ”ל, היה רבה של המחתרת האירית ואחד ממבשרי העצמאות האירית, היה איש מדע בעל ידע עצום וניחן ביכולת לשלב ולחבר בין עולם היהדות לבין עולם התרבות הכללית. מדינאי ודיפלומט, האדם שעיצב את ישראל כיהודית ודמוקרטית כאחד. כבר בצעירותו נחשב כאוצר אדיר של תורה וחכמה יהודית. כשעלה לישראל מאירלנד, שם שימש כרבה הראשי, שימש כרבה הראשי של ארץ ישראל, תפקיד שבו שימש כחצי יובל שנים, בדור השואה והתקומה, ואף זכה להציל אלפי יהודים מן השואה ובהם המוני ילדים.   ספר מרתק וסוחף! 286 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רבנות בסערת הימים - חייו ומשנתו של הרב הרצוג"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה