שבת לכל המשפחה – במדבר

הספר שיעשה לכם ולילדים את השבת!

 

שבת לכל המשפחה – במדבר – ספר שכשמו כן הוא! כל בני המשפחה מקטן ועד גדול ימצאו בספר עונג רוחני מגוון ומעניין, יחד עם “להתענג בתענוגים ברבורים ושליו ודגים”.

 

שבת לכל המשפחה – במדבר – סביב כל שבת ופרשת השבוע הנקראת בה, תקבלו מתכון להכנת אחת ממנות השבת, לכבדה ולענגה. למתכון מצורפים גם דברי תורה שיכניסו את כל המשפחה לאווירת השבת הממשמשת ובאה.

 

שבת לכל המשפחה – במדבר – הספר שהופך את השולחן השבת שלכם לשולחן עם טעם מיוחד המטובל בחידות מגוונות מותמאות לגילאים השונים, בתוספת ידיעות חשובות ועניינים הנלמדים מהפרשה. מדרשים ידועים ופחות ידועים הקשורים לפרשה, מוצגים עם ציורים מלאי חן וטעם יהודי מפרי מכחולו של הצייר דוד גולד. גם הצייר יוני גרשטיין, המוכר לכולם, אייר סיפורי שבת יחודיים ומרתקים מלאי מסרים יהודיים חינוכיים. גדי פולק, האומן הרבגוני, מפתיע הפעם בציורי קומיקס של משלים ונמשלים עתירי הומור יהודי הצופנים בחובם מוסר השכל לכל.

 

טעמו וראו כי טוב! זה בדוק!

 

87 עמודים צבעוניים, מרתקים, מלאי תמונות ומסרים. כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$7.67

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1686
תיאור הספר הספר שיעשה לכם ולילדים את השבת!   שבת לכל המשפחה – במדבר – ספר שכשמו כן הוא! כל בני המשפחה מקטן ועד גדול ימצאו בספר עונג רוחני מגוון ומעניין, יחד עם “להתענג בתענוגים ברבורים ושליו ודגים”.   שבת לכל המשפחה – במדבר – סביב כל שבת ופרשת השבוע הנקראת בה, תקבלו מתכון להכנת אחת ממנות השבת, לכבדה ולענגה. למתכון מצורפים גם דברי תורה שיכניסו את כל המשפחה לאווירת השבת הממשמשת ובאה.   שבת לכל המשפחה – במדבר – הספר שהופך את השולחן השבת שלכם לשולחן עם טעם מיוחד המטובל בחידות מגוונות מותמאות לגילאים השונים, בתוספת ידיעות חשובות ועניינים הנלמדים מהפרשה. מדרשים ידועים ופחות ידועים הקשורים לפרשה, מוצגים עם ציורים מלאי חן וטעם יהודי מפרי מכחולו של הצייר דוד גולד. גם הצייר יוני גרשטיין, המוכר לכולם, אייר סיפורי שבת יחודיים ומרתקים מלאי מסרים יהודיים חינוכיים. גדי פולק, האומן הרבגוני, מפתיע הפעם בציורי קומיקס של משלים ונמשלים עתירי הומור יהודי הצופנים בחובם מוסר השכל לכל.   טעמו וראו כי טוב! זה בדוק!   87 עמודים צבעוניים, מרתקים, מלאי תמונות ומסרים. כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שבת לכל המשפחה - במדבר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה