שילוח הקן כהלכה – הרב אברהם עדס

ספר שילוח הקן כהלכה של הרב אברהם עדס!

שילוח הקן כהלכה – ספר ייחודי המאגד את פרטי המצווה היקרה מצוות שילוח הקן, הלכותיה ודקדוקיה, כוחה הפיזי בעולם הזה ועוצמתה הרוחנית והשפעתה על האדם, בעיקר בעניין הולדת ילדים, מאת הרב אברהם עדס שליט”א.

“מצווה של “שילוח הקן” כל כך חשובה עד כדי כך שהזוהר הקדוש כתב: כשאתה לוקח הבנים מן האם, הולכת וצעוקת ומלאך הנקרא עוף וכו’ ומכוח זה נעשה התעוררות למעלה גם לרחם עלינו בגלות. ובכוח מצווה זו כתוב במדרש רבה (פרשת כי תצא פרשת ו’ פרק ו’): אמר הקב”ה אם קיימתם מצוות שילוח הקן, אפילו היית עקר ולא מוליד (ילדים) חייך שאני פוקדך בבנים (ילדים), שנאמר “שלח תשלח”, אם עשית כן – “ואת הבנים תיקח לך”. מתוך הקדמת המחבר, הרב אברהם עדס.

בספר תמצאו תמונות מרהיבות וצבעוניות להמחשה. הספר מחולק לשניים – הצד העברי והצד האנגלי, לנוחיות הקוראים והלומדים.

206 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.86

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1002
תיאור הספר ספר שילוח הקן כהלכה של הרב אברהם עדס! שילוח הקן כהלכה – ספר ייחודי המאגד את פרטי המצווה היקרה מצוות שילוח הקן, הלכותיה ודקדוקיה, כוחה הפיזי בעולם הזה ועוצמתה הרוחנית והשפעתה על האדם, בעיקר בעניין הולדת ילדים, מאת הרב אברהם עדס שליט”א. “מצווה של “שילוח הקן” כל כך חשובה עד כדי כך שהזוהר הקדוש כתב: כשאתה לוקח הבנים מן האם, הולכת וצעוקת ומלאך הנקרא עוף וכו’ ומכוח זה נעשה התעוררות למעלה גם לרחם עלינו בגלות. ובכוח מצווה זו כתוב במדרש רבה (פרשת כי תצא פרשת ו’ פרק ו’): אמר הקב”ה אם קיימתם מצוות שילוח הקן, אפילו היית עקר ולא מוליד (ילדים) חייך שאני פוקדך בבנים (ילדים), שנאמר “שלח תשלח”, אם עשית כן – “ואת הבנים תיקח לך”. מתוך הקדמת המחבר, הרב אברהם עדס. בספר תמצאו תמונות מרהיבות וצבעוניות להמחשה. הספר מחולק לשניים – הצד העברי והצד האנגלי, לנוחיות הקוראים והלומדים. 206 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שילוח הקן כהלכה - הרב אברהם עדס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה