שיעורים בספר הכוזרי מאמרים א-ג

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

שיעורים בספר הכוזרי מאת הרב אורי עמוס שרקי!

 

שיעורים בספר הכוזרי – מאמרים א-ג – מקום של כבוד קנה לו ספר הכוזרי בין ספרי היסוד של אמונת ישראל והגותו. מחברו – רבינו יהודה הלוי זיע”א קרא לספרו ‘ההוכחה והראיה להגנת הדת הבזויה’, ומאוחר יותר נקרא בפי ההמון ‘ספר הכוזרי’. הספר נכתב במקורו בערבית, ובמרוצת הדורות תורגם מספר פעמים לעברית. מאת הרב אורי עמוס שרקי.

 

שיעורים בספר הכוזרי – מאמרים א-ג – ספר הכוזרי נכתב בתקופה בה מספר יסודות לאומיים-יהודיים החלו להישכח. ביטול מוסדות הגאונות, הנשיאות וראשות הגולה גרמו לריה”ל להבין את הנקודה הקריטית שהיהדות מצויה בה כעת, נקודה בה לראשונה חדלה היהדות מלתפקד כאומה, ולמעשה כל החיים היהודיים שתולים על גבי תרבות זרה, כך שהיהדות מתפקדת כדת בלבד. בעקבות כך החליט ריה”ל לכתוב את ספר הכוזרי על מנת להבהיר לכל את היסדו הלאומי של היהדות, מעבר ליסוד הדתי.

 

מיהו עם ישראל? מהו ייחודי על פני העמים? – נראה שעבור הקורא הישראל בן זמננו הדיון שדן הרב אורי עמוס שרקי בשאלות אלו רלוונטי מאי פעם!

 

ספר מרתק וסוחף! מומלץ מאוד!

 

372 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$19.83

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1936
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   שיעורים בספר הכוזרי מאת הרב אורי עמוס שרקי!   שיעורים בספר הכוזרי – מאמרים א-ג – מקום של כבוד קנה לו ספר הכוזרי בין ספרי היסוד של אמונת ישראל והגותו. מחברו – רבינו יהודה הלוי זיע”א קרא לספרו ‘ההוכחה והראיה להגנת הדת הבזויה’, ומאוחר יותר נקרא בפי ההמון ‘ספר הכוזרי’. הספר נכתב במקורו בערבית, ובמרוצת הדורות תורגם מספר פעמים לעברית. מאת הרב אורי עמוס שרקי.   שיעורים בספר הכוזרי – מאמרים א-ג – ספר הכוזרי נכתב בתקופה בה מספר יסודות לאומיים-יהודיים החלו להישכח. ביטול מוסדות הגאונות, הנשיאות וראשות הגולה גרמו לריה”ל להבין את הנקודה הקריטית שהיהדות מצויה בה כעת, נקודה בה לראשונה חדלה היהדות מלתפקד כאומה, ולמעשה כל החיים היהודיים שתולים על גבי תרבות זרה, כך שהיהדות מתפקדת כדת בלבד. בעקבות כך החליט ריה”ל לכתוב את ספר הכוזרי על מנת להבהיר לכל את היסדו הלאומי של היהדות, מעבר ליסוד הדתי.   מיהו עם ישראל? מהו ייחודי על פני העמים? – נראה שעבור הקורא הישראל בן זמננו הדיון שדן הרב אורי עמוס שרקי בשאלות אלו רלוונטי מאי פעם!   ספר מרתק וסוחף! מומלץ מאוד!   372 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שיעורים בספר הכוזרי מאמרים א-ג"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה