שמחם בבניין שלם

"… אין צורך להכביר במילים על חומרת המצב הקיים (בזוגיות ובחיי הנישואין)

ומובן שעלינו לעשות כל שביכולתנו ולהשתדל בכל כוחנו, בכל דרך אפשרית,

לקום לעזרת הבורא כגיבורים ולסייע לאומה לבנות ולהיבנות כפי הראוי לה על פי

יסודות חיינו הטהורים והבריאים…" (מתוך ההקדמה).

 

שמחם בבניין שלם – ידוע לכולם כי המושגים "שלום בית" ו"חיי נישואין שמחים" אינם דבר פשוט ומובן מאליו כלל וכלל, לצערנו. מקרי הגירושין רבים מאוד ו'הגירושין הרגשיים' רבים עוד יותר. נוסיף לכך את התרבות המעצימה את ההנאות הרגעיות ובכך מגבירה את הנפילות הרבות בכלי המדיה השונים – והרי לנו מלחמה של ממש במוסד היקר לנו מכל המהווה את היסוד הלאומי שלנו מאז ומעולם – מוסד הנישואין!

 

שמחם בבניין שלם – לקט שיחות ושיעורים של הרב דוד ג'יאמי, שנערכו והועלו על הכתב על ידי העורך אלחנן וינברגר, המבררים את המושגים שלום בית ואת הדרך להגיע אליו, מהי משמעותם של חיי הנישואין, מהי אהבה, ובאילו דרכים עלינו ללכת על מנת שחיי הנישואין שלנו יהיו שמחים ומאושרים ולא ההיפך חליליה.

 

מומלץ מאוד! החוברת כוללת ברכת המזון נוסח אשכנז ועדות המזרח.

 

90 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$3.98

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7214
תיאור הספר "… אין צורך להכביר במילים על חומרת המצב הקיים (בזוגיות ובחיי הנישואין) ומובן שעלינו לעשות כל שביכולתנו ולהשתדל בכל כוחנו, בכל דרך אפשרית, לקום לעזרת הבורא כגיבורים ולסייע לאומה לבנות ולהיבנות כפי הראוי לה על פי יסודות חיינו הטהורים והבריאים…" (מתוך ההקדמה).   שמחם בבניין שלם – ידוע לכולם כי המושגים "שלום בית" ו"חיי נישואין שמחים" אינם דבר פשוט ומובן מאליו כלל וכלל, לצערנו. מקרי הגירושין רבים מאוד ו'הגירושין הרגשיים' רבים עוד יותר. נוסיף לכך את התרבות המעצימה את ההנאות הרגעיות ובכך מגבירה את הנפילות הרבות בכלי המדיה השונים – והרי לנו מלחמה של ממש במוסד היקר לנו מכל המהווה את היסוד הלאומי שלנו מאז ומעולם – מוסד הנישואין!   שמחם בבניין שלם – לקט שיחות ושיעורים של הרב דוד ג'יאמי, שנערכו והועלו על הכתב על ידי העורך אלחנן וינברגר, המבררים את המושגים שלום בית ואת הדרך להגיע אליו, מהי משמעותם של חיי הנישואין, מהי אהבה, ובאילו דרכים עלינו ללכת על מנת שחיי הנישואין שלנו יהיו שמחים ומאושרים ולא ההיפך חליליה.   מומלץ מאוד! החוברת כוללת ברכת המזון נוסח אשכנז ועדות המזרח.   90 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שמחם בבניין שלם"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה