שניה לפני האור – רותי קפלר

חדש בברסלב ישראל:

שניה לפני האור – רותי קפלר

 

גדליה הוא מבקר רוחני בעיתון. מצנזר כתבות, סיפורים ופרסומות. לצערו, אינו יכול לתקן כך את בני האדם שסביבו. נאלץ להתמודד עם קיומם החסר. מירי בתו אמורה לטוס לחו”ל לניתוח השתלה, אבל כל מה שיכול להסתבך בדרך – מסתבך. וגדליה, על כל עקרונותיו, נאלץ להיעזר באנשלים לא מושלמים, כמו דודי אחיו הצעיר, שבחר בדרך אחרת. ויחד עם יפה’לה אשתו, שבכל פעם מפציעה עם הופעה מוקוממת יותר מהקודמת, הוא עוד יגרום לאמא התקף לב, חלילה.

 

נחמי אחותם נשואה לאברך חסידי מתמיד, יש לה עבודה מסודרת, בית נחמד, ושישה ילדים מוצלחים, לאף אחד לא ברור למה מציפים אותה זכרונות מלפני עשור. בהם היא אמא לשלושה תינוקות, בודדה בלילה קפואים. מטפלת, מתחזקת, לוחמת קשוחה עד התמוטטות, ומן הצד עומדת חיה, בת הזקונים שמציעים לה בחור עילוי ממיר, מסתכלת על אחיה, על אחותה, חושבת.

 

בין חומר לכוח, בין מהירות האור לחורים שחורים, הם לומדים לאט – לאט – להתמודד עם שאיפה לשלמות, עם היעדרה.

 

כריכה רכה

  

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1928
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל: שניה לפני האור – רותי קפלר   גדליה הוא מבקר רוחני בעיתון. מצנזר כתבות, סיפורים ופרסומות. לצערו, אינו יכול לתקן כך את בני האדם שסביבו. נאלץ להתמודד עם קיומם החסר. מירי בתו אמורה לטוס לחו”ל לניתוח השתלה, אבל כל מה שיכול להסתבך בדרך – מסתבך. וגדליה, על כל עקרונותיו, נאלץ להיעזר באנשלים לא מושלמים, כמו דודי אחיו הצעיר, שבחר בדרך אחרת. ויחד עם יפה’לה אשתו, שבכל פעם מפציעה עם הופעה מוקוממת יותר מהקודמת, הוא עוד יגרום לאמא התקף לב, חלילה.   נחמי אחותם נשואה לאברך חסידי מתמיד, יש לה עבודה מסודרת, בית נחמד, ושישה ילדים מוצלחים, לאף אחד לא ברור למה מציפים אותה זכרונות מלפני עשור. בהם היא אמא לשלושה תינוקות, בודדה בלילה קפואים. מטפלת, מתחזקת, לוחמת קשוחה עד התמוטטות, ומן הצד עומדת חיה, בת הזקונים שמציעים לה בחור עילוי ממיר, מסתכלת על אחיה, על אחותה, חושבת.   בין חומר לכוח, בין מהירות האור לחורים שחורים, הם לומדים לאט – לאט – להתמודד עם שאיפה לשלמות, עם היעדרה.   כריכה רכה   

ביקורות (1)

  1. אנומיני

    ט' חשון התשפ"ג

    03.11.2022

    ט' חשון התשפ"ג

    03.11.2022

    אחד מהספרים אם לא הספר הכי יפה\ים שקראתי עד היום
    וקראתי…..

מה דעתך על "שניה לפני האור - רותי קפלר"?
See more

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה