שניים סוכר – זוגיות לאור פרשת השבוע

אפשר להפוך ל”שניים סוכר”! זכרו, זה בידיים שלכם! קחו את הספר ולמדו בו בכל שבוע!

 

שניים סוכר – זוגיות טובה יותר לאור פרשת השבוע, מאת הראלה ישי!

 

שניים סוכר – תחילתה של כל זוגיות באהבה גדולה. בני הזוג רוצים לחיות זה עם זה, להקים בית נאמן ולהביא ילדים לעולם. והנה, בהקמת הבית החדש הם מגלים שהאתגרים רבים והמשימות מורכבות. כיצד יעמדו בהם כאשר הם כה שונים זה מזו? בסולם הערכים של ימינו מושגים כמו השקעה, הקרבה, ויתור ותהליך כמעט שלא קיימים. אנחנו רוצים את הכל מהר, כאן ועכשיו. מקסימום תוצאות במינימום מאמץ. בדור השדרוגים והחד פעמי קשה לסגל עמדת נפש שבוחרת לתקן ולשפר – ולא לזרוק לפח בשביל “הדבר הגדול הבא” שכבר קורץ לנו מעבר לפינה.

 

שניים סוכר – הספר שלפניכם הוא הזמנה לעבודה זוגית הכוללת מפגש שבועי של לימוד וחוויה סביב פרשת השבוע. דרך הלימוד השבועי בפרשיות התורה נשאב כוחות לשימור הרעננות בזוגיות ולשיפור הקשר הזוגי.

 

168 עמודים מלאים בתובנות ומשימות מתוקות ומלוחות, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8901
תיאור הספר אפשר להפוך ל”שניים סוכר”! זכרו, זה בידיים שלכם! קחו את הספר ולמדו בו בכל שבוע!   שניים סוכר – זוגיות טובה יותר לאור פרשת השבוע, מאת הראלה ישי!   שניים סוכר – תחילתה של כל זוגיות באהבה גדולה. בני הזוג רוצים לחיות זה עם זה, להקים בית נאמן ולהביא ילדים לעולם. והנה, בהקמת הבית החדש הם מגלים שהאתגרים רבים והמשימות מורכבות. כיצד יעמדו בהם כאשר הם כה שונים זה מזו? בסולם הערכים של ימינו מושגים כמו השקעה, הקרבה, ויתור ותהליך כמעט שלא קיימים. אנחנו רוצים את הכל מהר, כאן ועכשיו. מקסימום תוצאות במינימום מאמץ. בדור השדרוגים והחד פעמי קשה לסגל עמדת נפש שבוחרת לתקן ולשפר – ולא לזרוק לפח בשביל “הדבר הגדול הבא” שכבר קורץ לנו מעבר לפינה.   שניים סוכר – הספר שלפניכם הוא הזמנה לעבודה זוגית הכוללת מפגש שבועי של לימוד וחוויה סביב פרשת השבוע. דרך הלימוד השבועי בפרשיות התורה נשאב כוחות לשימור הרעננות בזוגיות ולשיפור הקשר הזוגי.   168 עמודים מלאים בתובנות ומשימות מתוקות ומלוחות, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שניים סוכר - זוגיות לאור פרשת השבוע"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה