שעריו בתודה

חדש!! חדש!! חדש!! ספר שעריו בתודה – בגן התודה, טוב להודות להשם!!!
כונת חבור זה, ללמד את עם ישראל את היסוד הנפלא הזה, ללכת עם תודה! כי התודה תביא את האדם למדרגה הרוחנית הראויה לו, ותפתח לו את כל השערים שישנם: שערי שמחה, שערי פרנסה, שערי זיווגים, שערי רפואה שלימה, שערי תורה ותפילה וכו’ – כל מיני שערים שאנו מבקשים שיפתחו לנו, התודה היא המפתח לפתוח את כל אלו השערים ועוד כהנה וכהנה שערים, ככל העולה על דעתו של כל אדם.
כל מי שילך בדרך של ההודיה בתמימות, ידע שודאי הוא יפעל ישועות וימתיק את כל הדינים. וזה עיקר העבודה שתביא לגאולה הפרטית והכללית, לעקור את מידת הבכינות וכפיות הטובה, ולעבוד על הכרת הטוב ועל הודאה והלל ושבח לה’, ובזה יתוקן הכל ונזכה לגאולה השלמה. כי בהודיה תלויה כל הגאולה, שיכולה להיות קלה מאוד ונעימה בזכות ההודיה!!!

מאת: הרב שלום ארוש שליט”א, מחבר הספרים ‘בגן האמונה המבואר’, ‘בגן השלום’ ועוד. 423 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר, ספר חובה בכל בית!!! 

מחיר באתר

$13.36

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1057
תיאור הספר חדש!! חדש!! חדש!! ספר שעריו בתודה – בגן התודה, טוב להודות להשם!!! כונת חבור זה, ללמד את עם ישראל את היסוד הנפלא הזה, ללכת עם תודה! כי התודה תביא את האדם למדרגה הרוחנית הראויה לו, ותפתח לו את כל השערים שישנם: שערי שמחה, שערי פרנסה, שערי זיווגים, שערי רפואה שלימה, שערי תורה ותפילה וכו’ – כל מיני שערים שאנו מבקשים שיפתחו לנו, התודה היא המפתח לפתוח את כל אלו השערים ועוד כהנה וכהנה שערים, ככל העולה על דעתו של כל אדם. כל מי שילך בדרך של ההודיה בתמימות, ידע שודאי הוא יפעל ישועות וימתיק את כל הדינים. וזה עיקר העבודה שתביא לגאולה הפרטית והכללית, לעקור את מידת הבכינות וכפיות הטובה, ולעבוד על הכרת הטוב ועל הודאה והלל ושבח לה’, ובזה יתוקן הכל ונזכה לגאולה השלמה. כי בהודיה תלויה כל הגאולה, שיכולה להיות קלה מאוד ונעימה בזכות ההודיה!!! מאת: הרב שלום ארוש שליט”א, מחבר הספרים ‘בגן האמונה המבואר’, ‘בגן השלום’ ועוד. 423 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר, ספר חובה בכל בית!!! 

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שעריו בתודה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה