תהילה – קריאות במזמורי תהילים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

תהילה – קריאות במזמורי ספר התהילים מאת הרב ד"ר בנימין לאו.

 

תהילה – להזכיר, ללמוד, לענות, לתודה, ליום השבת, למנצח – אנחנו קוראים את מזמורי התהילים בגעגועים ובתקווה, בלב נכון ובנפש צמאה. המזמורים מספרים לנו סודות ומגישים לנו הוד והדר, חורזים מילה למילה ומגלים עולמות טמירים. אין לנו שירים נאמנים מאלה. כל אימת שנבוא אליהם נמצא את מבוקשנו.

 

תהילה – מאה וחמישים קריאות אישיות בספר זה, כנגד מאה וחמישים פרקי תהלים. הרב בנימין לאו מתעכב על כל מזמור ומזמור ומציע לו אופן קיום חדש: פנימה. מפגשו של לאו עם מזמורי תהילים הוא למעשה דיאלוג פנימי הקשוב לשני מקורות: האחד – מילות המזמור ששוברות מחיצות ואומרות קדושה, השני – משמעותן הסגולית של המילים, כפי שהן מהדהדות בנפשו ברגע הקריאה. בספר זה כלולים כל ק"ו המזמורים, ולצידם מסתעפות הקריאות.

 

הרב לאו מדייק ובה בעת מגלה לנו מעוף מחשבתי. הוא מציע לנו תהילים כפי שעוד לא קראנו. תהילים שנוכל לדבר גם אל עצמנו.

 

מומלץ מאוד!

 

536 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$25.12

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1943
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   תהילה – קריאות במזמורי ספר התהילים מאת הרב ד"ר בנימין לאו.   תהילה – להזכיר, ללמוד, לענות, לתודה, ליום השבת, למנצח – אנחנו קוראים את מזמורי התהילים בגעגועים ובתקווה, בלב נכון ובנפש צמאה. המזמורים מספרים לנו סודות ומגישים לנו הוד והדר, חורזים מילה למילה ומגלים עולמות טמירים. אין לנו שירים נאמנים מאלה. כל אימת שנבוא אליהם נמצא את מבוקשנו.   תהילה – מאה וחמישים קריאות אישיות בספר זה, כנגד מאה וחמישים פרקי תהלים. הרב בנימין לאו מתעכב על כל מזמור ומזמור ומציע לו אופן קיום חדש: פנימה. מפגשו של לאו עם מזמורי תהילים הוא למעשה דיאלוג פנימי הקשוב לשני מקורות: האחד – מילות המזמור ששוברות מחיצות ואומרות קדושה, השני – משמעותן הסגולית של המילים, כפי שהן מהדהדות בנפשו ברגע הקריאה. בספר זה כלולים כל ק"ו המזמורים, ולצידם מסתעפות הקריאות.   הרב לאו מדייק ובה בעת מגלה לנו מעוף מחשבתי. הוא מציע לנו תהילים כפי שעוד לא קראנו. תהילים שנוכל לדבר גם אל עצמנו.   מומלץ מאוד!   536 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תהילה - קריאות במזמורי תהילים"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בנימין לאו

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בנימין לאו
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה