תהילים נחמת ציון

כל הנשמה תהלל י-ה, הללוי-ה!

חדש ומיוחד! ספר תהילים יחודי!

תהילים נחמת ציון – ספר תהילים ייחודי המאגד בתוכו את מזמורי נעים זמירות ישראל – דוד המלך ע”ה, ליקוטי תפילות שחיבור רבי נתן מברסלב, ולקט פירושים מספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו.

תהילים נחמת ציון – במהדורה זו שולבו שני דברים נפלאים לתועלת הקורא: הראשון, מתחת לכל פרק מפרקי התהילים מובאת תפילה מספר “ליקוטי תפילות”, אשר תועיל לכל החפץ לשפוך את נפשו בעניין השייך לפרק זה, במילים המבטאות את רחשי ליבו וכיסופי נפשו, ועל ידי זה יתקרבו פסוקי התהילים לליבו ויעוררו את נפשו. והשני, ליקוט פירושים וביאורים מכל ספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו השופכים אור והבנה חדשה על פרקי התהילים.

מעלות וסגולות רבות נאמרו ונכתבו על אמירת התהילים:

“מי שרוצה לזכות לתשובה יהיה רגיל באמירת תהילים, כי אמירת תהילים מסוגל לתשובה!” רבי נחמן מברסלב.

“על ידי אמירת התהילים זוכה להגיע אל האות והשער של התשובה השייך לו, ואפילו אם מגיע לשם יכול להיות שהשע של תשובה סגור, ועל ידי אמירת התהילים אפילו מי שאין לו שום התעוררות לתשובה זוכה לעשות תשובה, וגם להגיע אל השער והאות השייך לו ולפתוח את השער!” רבי נחמן מברסלב.

ספר התהילים נועד כדי להורות לכל אדם את הדרך לתשובה, “נמצא שעיקר הוראת התשובה על ידי דוד המלך, ועיקר התשובה של דוד המלך הוא ספר התהילים”! רבי נחמן מברסלב.

ספר התהילים הוא בחינת התבודדות בינו לבין קונו, “מה שמדברים בינו לבין קונו הוא בחינת רוח הקודש. ודוד המלך ע”ה, שהיה מעלתו גדולה מאוד, יסד מזה ספר” רבי נחמן מברסלב.

כל אחד יכול למצוא את עצמו בספר התהילים! רבי נחמן מברסלב.

597 עמודים מלאי התעוררות ותפילה, כריכה קשה.

חובה בכל בית!

מחיר באתר

$7.67

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 40-1900
תיאור הספר כל הנשמה תהלל י-ה, הללוי-ה! חדש ומיוחד! ספר תהילים יחודי! תהילים נחמת ציון – ספר תהילים ייחודי המאגד בתוכו את מזמורי נעים זמירות ישראל – דוד המלך ע”ה, ליקוטי תפילות שחיבור רבי נתן מברסלב, ולקט פירושים מספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו. תהילים נחמת ציון – במהדורה זו שולבו שני דברים נפלאים לתועלת הקורא: הראשון, מתחת לכל פרק מפרקי התהילים מובאת תפילה מספר “ליקוטי תפילות”, אשר תועיל לכל החפץ לשפוך את נפשו בעניין השייך לפרק זה, במילים המבטאות את רחשי ליבו וכיסופי נפשו, ועל ידי זה יתקרבו פסוקי התהילים לליבו ויעוררו את נפשו. והשני, ליקוט פירושים וביאורים מכל ספרי רבי נחמן מברסלב ותלמידיו השופכים אור והבנה חדשה על פרקי התהילים. מעלות וסגולות רבות נאמרו ונכתבו על אמירת התהילים: “מי שרוצה לזכות לתשובה יהיה רגיל באמירת תהילים, כי אמירת תהילים מסוגל לתשובה!” רבי נחמן מברסלב. “על ידי אמירת התהילים זוכה להגיע אל האות והשער של התשובה השייך לו, ואפילו אם מגיע לשם יכול להיות שהשע של תשובה סגור, ועל ידי אמירת התהילים אפילו מי שאין לו שום התעוררות לתשובה זוכה לעשות תשובה, וגם להגיע אל השער והאות השייך לו ולפתוח את השער!” רבי נחמן מברסלב. ספר התהילים נועד כדי להורות לכל אדם את הדרך לתשובה, “נמצא שעיקר הוראת התשובה על ידי דוד המלך, ועיקר התשובה של דוד המלך הוא ספר התהילים”! רבי נחמן מברסלב. ספר התהילים הוא בחינת התבודדות בינו לבין קונו, “מה שמדברים בינו לבין קונו הוא בחינת רוח הקודש. ודוד המלך ע”ה, שהיה מעלתו גדולה מאוד, יסד מזה ספר” רבי נחמן מברסלב. כל אחד יכול למצוא את עצמו בספר התהילים! רבי נחמן מברסלב. 597 עמודים מלאי התעוררות ותפילה, כריכה קשה. חובה בכל בית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תהילים נחמת ציון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה