תוהו ובו הוא – עודד מזרחי

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

תוהו ובו הוא – ספרו החדש של המחבר עודד מזרחי!

 

תוהו ובו הוא – ספר ייחודי מאת המחבר עודד מזרחי בו הוא מאגד סיפורים אמיתיים וסוחפים מעולם התשובה!

 

תוהו ובו הוא – כל חוזר בתשובה עובר דרך לא פשוטה של מעבר מחיים מסוימים לחיים אחרים. דרך של בחירות, ויתורים והכרות חדשה עם עולם לא מוכר. כזה הוא הספר תוהו ובו הוא – המאגד סיפרים מעולם התשובה – סיפורם של החוזרים שראו אור ועשו צעד נועז, כשעברו מעולם חופשי לעולם דתי-חרדי, וגילו בהמשך דרכם שהסיפור אינו פשוט כלל. ולמרות שברון ליבם הבינו כי מוטלת עליהם משימה ליצור יהדות רעננה, טבעית ואמיתית. ובנפשם הדבר.

 

בכייה עד תהום תקועה בלב הסיפורים הללו, ומאידך שחוק עד לשמים. מבוכה עצומה לנוכח הקושי והכאב, ובתוכה קריצת עין אוהבת של הבורא יתברך.

 

"ריבונו של עולם, הרי חזרתי אליך בגלל שגיליתי שאתה אמת ותורתך אמת, בגלל שהארת את נפשי שהייתה שקועה בטומאה. פעם לא הייתי חזב"ש, חצי תימני וחצי מרוקאי, אלא אדם עם כישרונות, עם אהבות, עם צחוק משוחרר, אהבתי שירים…" (מתוך אחד הסיפורים הנפלאים שמציג עודד מזרחי).

 

309 עמודים מרתקים, מרגשים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.63

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1821
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   תוהו ובו הוא – ספרו החדש של המחבר עודד מזרחי!   תוהו ובו הוא – ספר ייחודי מאת המחבר עודד מזרחי בו הוא מאגד סיפורים אמיתיים וסוחפים מעולם התשובה!   תוהו ובו הוא – כל חוזר בתשובה עובר דרך לא פשוטה של מעבר מחיים מסוימים לחיים אחרים. דרך של בחירות, ויתורים והכרות חדשה עם עולם לא מוכר. כזה הוא הספר תוהו ובו הוא – המאגד סיפרים מעולם התשובה – סיפורם של החוזרים שראו אור ועשו צעד נועז, כשעברו מעולם חופשי לעולם דתי-חרדי, וגילו בהמשך דרכם שהסיפור אינו פשוט כלל. ולמרות שברון ליבם הבינו כי מוטלת עליהם משימה ליצור יהדות רעננה, טבעית ואמיתית. ובנפשם הדבר.   בכייה עד תהום תקועה בלב הסיפורים הללו, ומאידך שחוק עד לשמים. מבוכה עצומה לנוכח הקושי והכאב, ובתוכה קריצת עין אוהבת של הבורא יתברך.   "ריבונו של עולם, הרי חזרתי אליך בגלל שגיליתי שאתה אמת ותורתך אמת, בגלל שהארת את נפשי שהייתה שקועה בטומאה. פעם לא הייתי חזב"ש, חצי תימני וחצי מרוקאי, אלא אדם עם כישרונות, עם אהבות, עם צחוק משוחרר, אהבתי שירים…" (מתוך אחד הסיפורים הנפלאים שמציג עודד מזרחי).   309 עמודים מרתקים, מרגשים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תוהו ובו הוא - עודד מזרחי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה