תומר דבורה עם פירוש גביע הזהב

ספר תומר דבורה עם פירוש הבהיר גביע הזהב. מחולק לימי החודש.

ספר מאת המקובל משה קורדובירו זצוק”ל עם פרוש ויאמר משה . קטן בכמות וגדול באיכות. חובה לכל אדם המעוניין בהתפתחות רוחנית אמיתית, עבודת הנפש, המוסר ותיקון המידות.

תומר דבורה הינו אחד מספרי המוסר העמוקים והנפלאים ביותר, המסביר את הדרך לדביקות בבורא, הן עפ”י י”ג מדות והן עפ”י עשר הספירות. נכתב ע”י המקובל האלקי הרב משה קודובירו זיע”א, רבו של האר”י הקדוש. הספר היה סתום ובלתי מובן, ולאחרונה זכינו בביאור נפלא ויאמר משה, שמבאר כל מלה בספר בדרך קצרה אך שוה לכל נפש. הביאור ויאמר משה נכתב ע”י כמוהר”ר מרדכי שיינברגר שליט”א.

תומר דבורה – 196 עמודים. כריכה קשה. השל”ה הקדוש כותב: כל מי שרגיל בספר הזה מובטח לו שהוא בן העולם הבא. ה”דברי חיים” מצאנז זיע”א אמר שספר זה הוא סגולה בדוקה לכל מחלה, ובפרט כנגד המחלה הנוראה, רח”ל. ספר חובה בכל בית.

ספר חובה בכל בית.

מחיר באתר

$10.31

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1063
תיאור הספר ספר תומר דבורה עם פירוש הבהיר גביע הזהב. מחולק לימי החודש. ספר מאת המקובל משה קורדובירו זצוק”ל עם פרוש ויאמר משה . קטן בכמות וגדול באיכות. חובה לכל אדם המעוניין בהתפתחות רוחנית אמיתית, עבודת הנפש, המוסר ותיקון המידות. תומר דבורה הינו אחד מספרי המוסר העמוקים והנפלאים ביותר, המסביר את הדרך לדביקות בבורא, הן עפ”י י”ג מדות והן עפ”י עשר הספירות. נכתב ע”י המקובל האלקי הרב משה קודובירו זיע”א, רבו של האר”י הקדוש. הספר היה סתום ובלתי מובן, ולאחרונה זכינו בביאור נפלא ויאמר משה, שמבאר כל מלה בספר בדרך קצרה אך שוה לכל נפש. הביאור ויאמר משה נכתב ע”י כמוהר”ר מרדכי שיינברגר שליט”א. תומר דבורה – 196 עמודים. כריכה קשה. השל”ה הקדוש כותב: כל מי שרגיל בספר הזה מובטח לו שהוא בן העולם הבא. ה”דברי חיים” מצאנז זיע”א אמר שספר זה הוא סגולה בדוקה לכל מחלה, ובפרט כנגד המחלה הנוראה, רח”ל. ספר חובה בכל בית. ספר חובה בכל בית.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תומר דבורה עם פירוש גביע הזהב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה