תן לי זמן – רעיונות על ציר השנה ומרחב הארץ

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

תן לי זמן – רעינוות על ציר השנה ומרחב הארץ – מאת הרב מנחם פרומן זצ"ל!

 

תן לי זמן – אסופת מאמרים, שיעורים וקטעי פרוזה של הרב מנחם פרומן זצ"ל אודות מעגל השנה הישראלי. מאימת הדין של ראש השנה לשמחה המתפרצת בסוכות, מהשכרות הקדושה בפורים לחירות הקשה של פסח, מן השתיקה הרועמת ביום השואה לאהבה הגדולה של ט"ו באב – מתחקה הספר אחר משמעותם של מועדי ישראל, ישנים וחדשים, מבקש לגעת בעומק מהותם. תוך שהוא שוזר יחד מקרא ומדרש, קבלה וחסידות, ציונות וסוציאליזם, אקטואליה וטבע, מתהלך הרב פרומן על ציר השנה ובמרחב הארץ, מסע בעקבות הזמן המתחדש.

 

"כשחוברים יחד רוח חופשית, אהבת ארץ, רגישות פרשנית, שיג ושיח עם תורת הסוד, מעורבות חברתית וידע תורני נרחב – נוצרת משנה ייחודית של מבט על החגים, המאפשרת לכל אחד להיאחז בנקודה המיוחדת שלו בלוח השנה היהודי. מהדברים עולה שירת אהבה עצומה, התקשרות ודבקות באומה, בתורתה, בארצה ובאלוקיה…" הרב יובל שרלו על הספר.

 

מומלץ מאוד!

 

232 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1958
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   תן לי זמן – רעינוות על ציר השנה ומרחב הארץ – מאת הרב מנחם פרומן זצ"ל!   תן לי זמן – אסופת מאמרים, שיעורים וקטעי פרוזה של הרב מנחם פרומן זצ"ל אודות מעגל השנה הישראלי. מאימת הדין של ראש השנה לשמחה המתפרצת בסוכות, מהשכרות הקדושה בפורים לחירות הקשה של פסח, מן השתיקה הרועמת ביום השואה לאהבה הגדולה של ט"ו באב – מתחקה הספר אחר משמעותם של מועדי ישראל, ישנים וחדשים, מבקש לגעת בעומק מהותם. תוך שהוא שוזר יחד מקרא ומדרש, קבלה וחסידות, ציונות וסוציאליזם, אקטואליה וטבע, מתהלך הרב פרומן על ציר השנה ובמרחב הארץ, מסע בעקבות הזמן המתחדש.   "כשחוברים יחד רוח חופשית, אהבת ארץ, רגישות פרשנית, שיג ושיח עם תורת הסוד, מעורבות חברתית וידע תורני נרחב – נוצרת משנה ייחודית של מבט על החגים, המאפשרת לכל אחד להיאחז בנקודה המיוחדת שלו בלוח השנה היהודי. מהדברים עולה שירת אהבה עצומה, התקשרות ודבקות באומה, בתורתה, בארצה ובאלוקיה…" הרב יובל שרלו על הספר.   מומלץ מאוד!   232 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תן לי זמן - רעיונות על ציר השנה ומרחב הארץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה