תנ”ך שבעל פה – שיעורי התורה של הרב חנן פורת ז”ל

חדש בחנותב ברסלב ישראל!

 

תנ”ך שבעל פה – שיעורי התורה של הרב חנן פורת ז”ל!

 

תנ”ך שבעל פה – ספר ייחודי המכנס לראשונה את שיעורי התנ”ך של הרב חנן פורת ז”ל, אותם נשא לאורך השנים במסגרת “ימי העיון בתנ”ך” של מכללת הרצוג וישיבת הר עציון בגוש עציון. בספר זה יפגשו הקוראים והקוראות גם כמה ממאפייני תורתו הבולטים ביותר של המחבר: היותה תורה לאומית-דתית בעלת משמעות ורלוונטיות מתמידה, החיפוש אחר פרשנויות אקטואליות ברמה הלאומית והאישית, ומעל הכל, האמונה העמוקה כי דבר השם והשפע האלוקי על היבטיו השונים איננו נע רק מלמעלה למטה, אלא לא פחות מכך מהווה תוצר של הפעילות האנושית, כאן ועכשיו.

 

תנ”ך שבעל פה – מעביר באופן חי את מורשתו העיונית של הרב חנן פורת ז”ל, מי שהיה סמל ומופת לדור שלם, אדם שהתנ”ך לא מש מידיו!

 

333 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.87

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1642
תיאור הספר חדש בחנותב ברסלב ישראל!   תנ”ך שבעל פה – שיעורי התורה של הרב חנן פורת ז”ל!   תנ”ך שבעל פה – ספר ייחודי המכנס לראשונה את שיעורי התנ”ך של הרב חנן פורת ז”ל, אותם נשא לאורך השנים במסגרת “ימי העיון בתנ”ך” של מכללת הרצוג וישיבת הר עציון בגוש עציון. בספר זה יפגשו הקוראים והקוראות גם כמה ממאפייני תורתו הבולטים ביותר של המחבר: היותה תורה לאומית-דתית בעלת משמעות ורלוונטיות מתמידה, החיפוש אחר פרשנויות אקטואליות ברמה הלאומית והאישית, ומעל הכל, האמונה העמוקה כי דבר השם והשפע האלוקי על היבטיו השונים איננו נע רק מלמעלה למטה, אלא לא פחות מכך מהווה תוצר של הפעילות האנושית, כאן ועכשיו.   תנ”ך שבעל פה – מעביר באופן חי את מורשתו העיונית של הרב חנן פורת ז”ל, מי שהיה סמל ומופת לדור שלם, אדם שהתנ”ך לא מש מידיו!   333 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תנ"ך שבעל פה - שיעורי התורה של הרב חנן פורת ז"ל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה