תקציב המשפחה

מרגישים שמשהו לא בסדר?

שההשתדלויות הרבות לא הניבו תוצאות?

חיים בלחץ כלכלי, במינוס תמידי ועם הרבה נקיפות מצפון?

מרגישים שאתם מנהלים מלחמת הישרדות כל חודש?

 

הספר הזה בדיוק בשבילכם!

 

תקציב משפחתי – ספר ייחודי המעניק כלים נפלאים עם מאמרים מחכימים לניהול קל ומקצועי של התקציב המשפחתי, מאת אריה ליבוביץ – מנהל גמ"ח יד שמשון במודיעין עילית! וגם, מלמד אותנו מהו הסוד לתקציב כלכלי נכון וטוב!

 

תקציב משפחתי – מהו הפתרון לבעיות כלכליות? הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, פריסת חובות, או שמא זה משהו בכיוון אחר לגמרי? ובכן, בתוכנית הפרוסה על פני 10 שבועות יצעד הקורא ביחד עם המחבר, צעד אחר צעד, אריח על גבי לבנה, עד ליעד והמטרה. הוא גם ישתמש בכלים פשוטים וידידותיים, ויתקדם לפי סל משימות מתוכנן בקפידה. ולא רק, אלא יחכים גם בקריאת מאמרים קצרים ומרתקים המקיפים את מעגל השנה, התמודדויות במשפחה, אמצעי תשלום, הוצאות חריגות ועוד.

 

מסתבר, שהאוצר אינו תחת הגשר של לייפציג. גם לא בהגרלת הלוטו. הוא אצלנו, בבית, בלב!

 

370 עמודים מלאים בכלים, עצות והכוונה, כריכה קשה.

 

העניקו את המתנה הכי טובה ליקרים לכם – ספר לניהול נכון של תקציב המשפחה!

מחיר באתר

$13.25

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1788
תיאור הספר מרגישים שמשהו לא בסדר? שההשתדלויות הרבות לא הניבו תוצאות? חיים בלחץ כלכלי, במינוס תמידי ועם הרבה נקיפות מצפון? מרגישים שאתם מנהלים מלחמת הישרדות כל חודש?   הספר הזה בדיוק בשבילכם!   תקציב משפחתי – ספר ייחודי המעניק כלים נפלאים עם מאמרים מחכימים לניהול קל ומקצועי של התקציב המשפחתי, מאת אריה ליבוביץ – מנהל גמ"ח יד שמשון במודיעין עילית! וגם, מלמד אותנו מהו הסוד לתקציב כלכלי נכון וטוב!   תקציב משפחתי – מהו הפתרון לבעיות כלכליות? הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, פריסת חובות, או שמא זה משהו בכיוון אחר לגמרי? ובכן, בתוכנית הפרוסה על פני 10 שבועות יצעד הקורא ביחד עם המחבר, צעד אחר צעד, אריח על גבי לבנה, עד ליעד והמטרה. הוא גם ישתמש בכלים פשוטים וידידותיים, ויתקדם לפי סל משימות מתוכנן בקפידה. ולא רק, אלא יחכים גם בקריאת מאמרים קצרים ומרתקים המקיפים את מעגל השנה, התמודדויות במשפחה, אמצעי תשלום, הוצאות חריגות ועוד.   מסתבר, שהאוצר אינו תחת הגשר של לייפציג. גם לא בהגרלת הלוטו. הוא אצלנו, בבית, בלב!   370 עמודים מלאים בכלים, עצות והכוונה, כריכה קשה.   העניקו את המתנה הכי טובה ליקרים לכם – ספר לניהול נכון של תקציב המשפחה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תקציב המשפחה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה