תשובות לשאלות החיים

מדי ערב, כשהרבי מלובביץ’, היה עוזב את לשכתו ויוצא אל ביתו, היה נושא עימו שקית נייר משרדית חומה גדולה, ובה עשרות מכתבים שטרם הספיק להשיב עליהם במשך היום. את התשובות היה כותב בכתב ידו במהלך הלילה. מכתבים אלה עסקו בנושאים רבים ומגוונים והקיפו את כל שאלות החיים – זוגיות, פרנסה, רפואה ועוד, והפכו אבדן דרך וארגז כלים לכל דורש.

 

תשובות לשאלות החיים – ספר ייחודי ונפלא המאגד שאלות ותשובות של הרבי מלובביץ’ זיע”א אל הפונים אליו, תשובות שכתב בחכמה אדירה עם גישה יהודית מקורית לאתגרי הזמן.

 

תשובות לשאלות החיים – איגרותיו של הרבי מלובביץ’ נאספו בשלושים הכרכים של איגרות הקודש. הן כוללות את תשובותיו של הרבי מלובביץ’ למכתבים שהגיעו אליו מדי יום ביומו, מכתבים שהתקבלו מכל קצווי העולם היהודי והקיפו את כל שאלות החיים. מבחינת תוכנן, זהו מפעל רוחני ורעיוני מרשים בכל קנה מידה.

 

תשובות לשאלות החיים – הוא אסופה נבחרת מתוך איגרותיו של הרבי, שיש בה כדי לייצג את השקפת עולמו בשורה ארוכה של שאלות חיים המעסיקות את האדם בן ימינו. מכתבים אלה נבחרו בקפידה והם פורשים לפני הקוראים גישה יהודית מקיפה ורעננה, בטוחה בעצמה, שאינה מאוימת מהקדמה המדעית והטכנולוגית ומהישגי המאה העשרים, אלא רואה בהם עצמם צעד נוסף לקראת תיקון העולם והבאתו לכדי מימוש תכלית בריאתו.

 

תשובות לשאלות החיים – מצטרף אל הספרים החושפים אט אט את מוטת כנפיו הרוחנית של הרבי מלובביץ’, שהיה מנהיג רוחני בעל שיעור קומה יחיד במינו והותיר חותם עמוק במאות אלפי בני אדם.

 

ספר מרתק וסוחף! מלא כלים, הכוונה, עצות בכל תחומי החיים! חובה בכל בית!

 

397 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.20

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1793
תיאור הספר מדי ערב, כשהרבי מלובביץ’, היה עוזב את לשכתו ויוצא אל ביתו, היה נושא עימו שקית נייר משרדית חומה גדולה, ובה עשרות מכתבים שטרם הספיק להשיב עליהם במשך היום. את התשובות היה כותב בכתב ידו במהלך הלילה. מכתבים אלה עסקו בנושאים רבים ומגוונים והקיפו את כל שאלות החיים – זוגיות, פרנסה, רפואה ועוד, והפכו אבדן דרך וארגז כלים לכל דורש.   תשובות לשאלות החיים – ספר ייחודי ונפלא המאגד שאלות ותשובות של הרבי מלובביץ’ זיע”א אל הפונים אליו, תשובות שכתב בחכמה אדירה עם גישה יהודית מקורית לאתגרי הזמן.   תשובות לשאלות החיים – איגרותיו של הרבי מלובביץ’ נאספו בשלושים הכרכים של איגרות הקודש. הן כוללות את תשובותיו של הרבי מלובביץ’ למכתבים שהגיעו אליו מדי יום ביומו, מכתבים שהתקבלו מכל קצווי העולם היהודי והקיפו את כל שאלות החיים. מבחינת תוכנן, זהו מפעל רוחני ורעיוני מרשים בכל קנה מידה.   תשובות לשאלות החיים – הוא אסופה נבחרת מתוך איגרותיו של הרבי, שיש בה כדי לייצג את השקפת עולמו בשורה ארוכה של שאלות חיים המעסיקות את האדם בן ימינו. מכתבים אלה נבחרו בקפידה והם פורשים לפני הקוראים גישה יהודית מקיפה ורעננה, בטוחה בעצמה, שאינה מאוימת מהקדמה המדעית והטכנולוגית ומהישגי המאה העשרים, אלא רואה בהם עצמם צעד נוסף לקראת תיקון העולם והבאתו לכדי מימוש תכלית בריאתו.   תשובות לשאלות החיים – מצטרף אל הספרים החושפים אט אט את מוטת כנפיו הרוחנית של הרבי מלובביץ’, שהיה מנהיג רוחני בעל שיעור קומה יחיד במינו והותיר חותם עמוק במאות אלפי בני אדם.   ספר מרתק וסוחף! מלא כלים, הכוונה, עצות בכל תחומי החיים! חובה בכל בית!   397 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תשובות לשאלות החיים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה