באהבה, מאבא

תראו לי מלאך אחד שיעמוד בניסיונות שלכם. אתם לא יודעים ילדים יקרים שלי איך אני רואה אתכם מכאן, מהשמים... מסר מתוק ומחזק מלא באהבה מאבא.

2 דק' קריאה

ליאור יהודאי

פורסם בתאריך 05.04.21

יכול להיות? כי את המסר הזה אפשר לקבל במייל, בהודעת ווטאסאפ, בדואר הרגיל, בתוך מחשבה מקסימה שהוא מבזיק לנו, או בכל דרך שהוא רק יבחר לשלוח אותו אלינו.

 

* * *

 

ליאור, ילד יקר שלי,

 

אומרים, ובצדק, "מקום שבעלי תשובה עומדים, אין צדיקים גמורים עומדים" (חז"ל, בניי היקרים).

 

ובעיקר – כשאתה נופל ונכשל, מאבד כל תקווה וכבר לא נשאר לך כוח לקום, כשהנפילות מייאשות אותך, כשהניסיונות מתישים אותך. אבל לא משנה מה יקרה, תמיד אתה חוזר אלי, קורא לי. אני יודע. אני מחכה לך, אני רואה אותך אוסף כוחות מעל הטבע הרגיל שלך, וליאור יקר שלי, זה מאוד, אבל מאוד, משמח אותי.

 

בכל כל הפעמים בהן קמת, אין לך מושג מה עשית כאן בשבילי בשמים, העלית את שבחי בכל העולמות!

 

בספרים הקדושים כתוב שאני מתפאר בכל אדם שנופל וקם. אז דע לך ליאור יקר, שאני חותם לך ולכל הילדים האהובים שלי, שאני צועק בפני כל פמליה של מעלה בכל העולמות כולם, מול כל המלאכים והשרפים וחיות הקודש: "תראו את הילדים שלי! תראו איזה גיבורים הם! אתם יודעים כמה הם יקרים לי?…"

 

אם היית יכול לראות איך אני מלטף את הדמעות שלך כשקשה לך, שאני בוכה איתך… כן ילד יקר שלי, היה שווה לי לברוא את כל העולמות רק בשביל הדמעות שלכם. בשביל האהבה שלכם אלי.

 

מאמרים נוספים בנושא:

שיחה עם אלוקים

אלוקים, אתה מוזמן

תודה, אבא!

אלוקים, אתה פה?

אלוקים לא יוצא להפסקת קפה

בקשה קטנה מאבא

אבא יודע הכי טוב

אבא'לה, מה אתה רוצה?

מצלצלת לאבא

 

אתה וכל הילדים שלי שם למטה לא יודעים עד כמה אני מתענג מהתפילות שלכם, כמה שאתם חשובים לי. כל הדרך הארוכה שאתם עושים איתי כבר אלפי שנים, מאז ימי המדבר ועד היום, אתם חושבים שאני לא רואה ומחשיב כל צעד וצעד שלכם? אתם חושבים שכאן בשמים לא מתפעלים ממסירות הנפש שלכם? אין לכם מושג כמה התפעלות אתם גורמים עם כל ניסיון שאתם עוברים!

 

אני יודע, אני בראתי אותו – את היצר הרע, אבל כמה שהוא נראה גדול אתם מצליחים להתגבר עליו. ואתה יודע מה, ליאור שלי, זה מה שהכי מפליא.

 

אז ליאור יקר שלי וכל ילדיי האהובים, דעו לכם שאתם יותר ממלאכים. כי תראו לי מלאך אחד שיעמוד בניסיונות שלכם. אתם לא יודעים ילדים יקרים שלי איך אני רואה אתכם מכאן, מהשמים.

 

וכן, אני גאה בכם יותר מכל.

 

אז אנא מכם, אל תתייאשו, כי אין שום ייאוש בעולם כלל!

 

באהבה, אבא.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה