כוחות על טבעיים

החשיפה שלי במאמר הזה לא תגרום לכם לראות ולא להיראות, אבל תעניק לכם לא מעט כלים לחיים מלאים שמחה וסיפוק. רחלי רקלס חושפת את כוחות הפלא.

4 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 04.04.21

גיליתי שיש לי כוחות על טבעיים. באמת, לא עובדת עליכם. אני אומנם לא יכולה לחזות את העתיד, אבל אני כן יכולה לגרום לדברים לקרות. למשל, רציתי שבעלי יביא לי טבעת יהלום לא אמיתי כשהיה בארצות הברית. ומה אתם יודעים! הוא אכן הביא. טוב, הזמנתי אותה מאחד מאתרי הקניות בחו"ל, אבל בואו נתעלם מהשורה הזאת. הנקודה היא, שרציתי שמשהו יקרה והוא קרה. ועם זה אתם לא יכולים להתווכח.

 

באמת, כי האם ידעתם שלכולנו יש כוחות על טבעיים? זה אמיתי. המוחות שלנו טעונים בכוחות אדירים, אנחנו רק צריכים ללמוד איך לרסן ולנווט אותם.

 

הרבה פעמים, אנחנו יכולים לטעות עם אי ההבנה שהדרך בה הקב"ה יצר מצב מסוים היא הדרך אותה צריך לקבל, מבלי לנסות לשנות אותה. ולא רק שזה לא נכון, אלא שזה משהו שהוא נגד רצונו של בורא עולם מאיתנו!

 

לא מזמן סיימתי לקרוא את ספרה המרתק ועמוס הכלים של הרבנית שרה יוסף – במחשבה תחילה. אין מה לומר, הספר הזה מאוד מעצים, נותן למקורות מן התורה הוכחה לכך שהמציאות שלנו מסוגלת להיות מוכתבת על ידי המחשבות, הדיבורים והמעשים שלנו.

 

לפני שאחשוף את הכוחות העל טבעיים שלי תמורת 9.99 שקלים (פלוס משלוח) בואו נדבר על ההיבט הפיזי של הדילמה הזו, איתה כולנו מתמודדים לא מעט פעמים. הנה דוגמה: לאישה יש פנים יפות, אבל האף שלה גדול מדי לטעמה. זה גורם לה מבוכה ובושה כשהיא בחברת אנשים, היא אפילו הפכה לאדם מופנם למרות שבתוכה היא אדם עם אישיות מדהימה. חיי החברה שלה סובלים לא מעט והיא מפחדת אפילו להיפגש עם בחור, שאולי הוא החצי השני שלה. היא באמת רוצה לשנות את המציאות של האף שלה ולעשות ניתוח, אבל היא לא יודעת אם זה מותר.

 

איך אתם בוחרים להגיב? האם היא צריכה לקבל את האף שלה כי ככה השם ברא אותה? או, שהיא צריכה לעשות השתדלות מסוימת – ניתוח אם היא רוצה, כדי להרגיש טוב יותר עם עצמה? האם הדילמה הזו מעידה על אדם שממוקד בעצמו או על התמודדות שטחית?

 

לא.

 

אני יכולה לומר לכם שאפילו התייעצתי עם רבנית מהאזור בו אני גרה – הרבנית רחלי מילר (לא שם בדוי) על השאלות הללו. אין שום דבר פסול עם ניתוח אף, כל זמן שהיא עושה את זה כדי שהיא תהיה שלמה עם עצמה ושתהיה לה הערכה עצמית חיובית!

 

מאמרים נוספים בנושא:

סדנת השמחה

מלחמת המחשבה

סוד ההתחדשות

קחו קצת זמן למחשבה

לתרגל בעזרת המחשבות

גול עצמי

תשכחו מזה

 

התורה, כשהיא מובנת כראוי ולא כפי שרוצים להבין אותה, מספקת לנו סט הוראות מאוזן שיכול להוביל אותנו לחיים מלאים בשמחה וסיפוק. מתאפרות? רוצות להיראות טוב, אך לשמוע גם על גדרי צניעות, כל בוקר? מצחצחים שיניים? כל הפעולות הנ"ל לא רק שהן מקובלות, אלא צריכות להיות פעולות חובה, ולא רק מההיבט הרפואי, הגייני וכדומה, אלא גם מזה הדתי תורני.

 

לרובנו, בכל אופן, אין שום בעיה עם להיראות טוב, כמובן בגדרי הצניעות ובצורה הגונה שלא מכשילה חלילה. גם גוף שנראה טוב זה דבר טוב – רק אל תבליטו אותו לפני כולם! כולנו יודעים שכושר גופני הוא דבר לא רק חשוב לבריאות הגוף, אלא גם להערכה העצמית ולהרגשה הכללית שלנו.

 

עכשיו נחזור לכוחות העל טבעיים. הרבנית יוסף מסבירה, שהקב"ה נתן לנו כוחות נפלאים שאיתם אנחנו פועלים במחשבות. מה שאנחנו מקרינים לעולם, זה מה שנחווה לטוב או לרע, כמו האמרה המפורסמת האומרת: "בדרך שאדם רוצה ללכת – יוליכו אותו".

 

כמה פעמים הקרנו מחשבות שליליות על העתיד, רק כדי לגלות לצערנו שהמחשבות הללו הופיעו במלוא הדרן – כמו הילד שעוד שנייה שופך את כוס החלב על הרצפה, לפני שזה קורה?

 

הרבנית יוסף מסבירה, שמחשבות תופסות מקום מאוד גבוה בעולמות הרוחניים, מקום שנמצא מתחת לעולם האצילות, שהוא מקור הנשמות.

 

כשאנחנו באמת חושבים על העניין הזה, נראה שהקב"ה באמת נתן לנו את הכוח ליצור את המציאות שלנו דרך המחשבות שלנו! הקב"ה נתן לנו את הזכות להיות שותפים שלו בבריאה!

 

יש הרבה דוגמאות לזה, ואציין כמה. אומרים שישנם שלושה שותפים ביצירת הוולד – בורא עולם, אביו ואמו. ברית המילה היא מצווה שניתנה לנו כי הקב"ה רוצה שנשלים את הבריאה דרך המעשים שלנו. הוא היה יכול לברוא את הבנים נימולים, אבל הוא נתן לנו את האחריות ואת הכוח להעלות את הרצונות הנמוכים שלנו (מהמקום של הנפש הבהמית שבנו) ואת הפוטנציאל, כדי להשיג קדושה רוחנית ושלמות.

 

תפילה, היא כלי שמחבר אותנו עם עולמות עליונים, לכן מאפשרת לנו לחיות במציאות על טבעית. כשאנחנו באמת מבינים את כוח הבריאה שהקב"ה נותן לנו בכל רגע, נצליח לראות בבירור את אהבתו אלינו, את האהבה האינסופית שלו אלינו.

 

אולי גם זה יעניין אתכם:

מחשבות מטרידות

על מה אתה חושב?

אי השקט

מחשבות מקטינות

תחשוב טוב יהיה טוב

מי כאן בעל הבית?

13 מחשבות על אמונה

מחשבות של קיץ

 

כשאנחנו מסוגלים לשלוט במחשבות שלנו ולמקד אותן, נצליח לשלוט בעתיד שלנו. אפילו כשדברים נראים כמשהו שהוא מעבר להשפעתנו, נוכל תמיד להשתמש במחשבות שלנו כדי להקרין לעולם וליקום כולו את המציאות שנרצה.

 

וכאן נכנסת העצה הקריטית של רבי נחמן מברסלב: אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי להיות שמחים!

 

רוב המחשבות שלנו הן שליליות, כי זה טבעו של האדם – להימשך אחרי הרע. האם זה לא יהיה מעניין לראות כמה מצבים שליליים אנחנו בוראים כתוצאה מהחשיבה השלילית שלנו?

 

אז תרשמו: לחשוב שמח וטוב זה הסוד העל טבעי הראשון!

 

פעמים רבות אנחנו יכולים לבקש מהקב"ה משהו, אבל הוא לא נותן לנו את זה. למה לא? ברור, אולי זה לא משהו שאנחנו צריכים ברגע זה. ומצד שני, אולי זה הזמן להפסיק להאשים את הקב"ה ולקחת אחריות על עצמנו.

 

אם אנחנו מבקשים את עזרתו של הבורא בתחום מסוים, למשל, אנחנו צריכים כסף או את החצי השני – אבל אנחנו לא יכולים לחזות את המציאות הנחשקת שלנו, אז אנחנו בעצם מסבכים את האמונה שלנו. והנה לכם הסוד העל טבעי השני.

 

אפשר לשלם לי בפיי-פאל את ה-9.99 שקלים (כולל משלוח, אמרתי?)…

 

מחשבות חיוביות הן המפתח העיקרי שחסר לאמונה של רבים וטובים מאיתנו!

 

אם אתם רוצים לשנות משהו בחייכם, זה לא מספיק רק לבקש מהקב"ה לשנות אותו. אלא, אתם צריכים לעשות את החלק שלכם בעסקה כשותפים של הבורא ולחזות את המצב שאתם רוצים שיקרה. זה מה שזה באמת אומר להיות שותפים של השם.

 

כשאתם מבקשים מהבורא משהו, אתם יכולים לומר: 'השם, אעשה את חלקי, אעשה את המקסימום מבחינתי. ואתה, אבא יקר, בבקשה תעשה את חלקך, ועם שפע הברכות שלך שתשפיע עלי אזכה לישועה לה אני מצפה….'

 

הספר הזה מאוד מוצלח ואני ממליצה לכם לקרוא אותו. הוא יעצים את הכוחות שלכם, אבל לא יגרום לכם להיעלם ולהיות הרואים ואינם נראים.

 

עכשיו, אני הולכת להשתמש בכוחות העל טבעיים שלי כדי לראות את עצמי בחוף טרופי, שותה לי בהנאה את קוקטייל התותים הטעים שלי…

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה