כישלון יקר שלי

אל תיקח את זה באופן אישי ואל תיעלב, אבל אתה חסר רחמים. הפכת אותנו לאנשים חולים מאוד. איך לא קיבלת התמוטטות עצבים עד עכשיו? כישלון יקר שלי, דברים שרציתי לומר לך.

3 דק' קריאה

יעל קרני

פורסם בתאריך 05.04.21

אל תיקח את זה באופן אישי ואל
תיעלב, אבל אתה חסר רחמים. הפכת
אותנו לאנשים חולים מאוד. איך לא
קיבלת התמוטטות עצבים עד עכשיו?
כישלון יקר שלי, דברים שרציתי לומר לך.
 
 
כישלון יקר שלי,
 
חשבתי על זה הרבה, לכתוב לך בגלל שיש כמה דברים שחייבים לשים על השולחן, דברים שאני מרגישה שחייבים להיאמר.
 
כישלון יקר, היית לי חבר 'און-אוף' רוב חיי ואני מניחה שגם חבר של רבים וטובים מאחיי ואחיותיי, כלל ישראל. אני חייבת להודות, אתה עושה את העבודה שלך על הצד הטוב ביותר ואין לי שום ספק שהבוס שלך – מיסטר יצר הרע, בטח מאוד גאה ושמח בעובד כמוך שדבק ונאמן למשימה שלו כבר 2000 שנה. אין מה לומר, עקפת את כולם בלי לאותת עם הבונוסים שאתה מקבל מהמעסיק שלך. בכל אופן, הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו יפנה לדרכו.
 
לא, אל תיקח את זה באופן אישי וגם אל תיעלב. כי תכף ממש, אציין בפניך מספר סיבות למה הקשר בינינו חייב להסתיים.
 
חבר יקר שלי, אתה חסר רחמים. אמרת לנו שוב ושוב שהשם לא אוהב אותנו יותר, בגלל כל הכישלונות (תודות לך) שצברנו לאורך כל הדרך. הכשלת אותנו. כן, זה נכון, התנהגנו ממש לא יפה ולקחנו את האהבה של השם אלינו כדבר מובן מאליו, והגאווה שלנו גרמה לנו להמשיך לחשוב שאנחנו יכולים לכופף את הרצון שלו כרצוננו. ולא רק, גרמת לנו אפילו לשכוח מההצלחות שלנו, את מה שתרמנו לאנושות כולה דרך התורה בכל המדינות בהן נאלצנו לקבוע את בתינו הזמניים. וגם כשאנחנו באמת מנסים לרצות ולפייס את השם, אתה עדיין גורם לנו לחשוב שנכשלנו, שהתשובה שלנו לא מתקבלת אצל בורא עולם, שאין שום טעם בעבודת השם שלנו כי זה כבר לא ישנה שום דבר. ולמרות התערבותו הפלאית והניסית של השם, כולנו גרים בארמון שלו, ארץ ישראל. חלקנו שומרי תורה ומצוות, וחלק לא (עדיין), ובכל זאת, אתה ממשיך ללא הרף לגרום לנו לשכוח את המטרה האמיתית של חיינו כאן. הבוס שלך סיפק לך כל כך הרבה אסטרטגיות, ואתה, השתמשת בהם עד תום. האויבים שלנו יודעים את זה והם מתפללים שהמודעות הרוחנית שלנו תיחלש. כישלון יקר, עשית אותנו חולים מאוד.
 
אבל, כישלון יקר שלי, יש לי כמה חדשות רעות בשבילך. שמועה הגיעה אל אוזניי, ולאחר בדיקות מעמיקות יש לה ביסוס ואישור מהתורה – כוחה של האמת הנצחית בעולם. נו, מישהו חייב לומר לך את זה, אבל בקרוב מאוד אתה תהפוך למשהו מיותר. וגם, וזה עומד להיות קשה יותר מהמשפט הקודם –  הבוס שלך עומד ל… הנה זה בא…. להישחט! אני יודעת, גם אני בהתחלה לא האמנתי. ולא תאמין, מי עומד מאחורי הדרמה הזאת? ריבונו של עולם בכבודו ובעצמו! מסתבר שבורא עולם הוא הבוס האמיתי שלך, ולא מר יצר הרע שמתחזה לאיזה מנכ"ל-על. עכשיו הכל מתגלה, הבוס שלך בכלל לא כזה עצמאי כמו שהוא מציג את עצמו, או כמו שהוא מתנהג בשטח. הוא בסך הכל המקל בידו של בורא עולם שנועד לקרב אותנו אליו. ואתה יודע למה? כי הוא אוהב אותנו!!!
 
אז אני רוצה לתת לך כמה עצות. מכיוון שהבוס שלך עומד להישחט, ברור שה'חבילה' שלך תהיה פחות או יותר אותו דבר. זכור זאת היטב לפני שיהיה מאוחר מדי. זה יהיה רעיון טוב אם תשקול לעשות הסבת מקצוע. כי שמעתי שהמנכ"ל האמיתי של הבוס שלך הוא השם יתברך בעצמו, והוא גם המנכ"ל של ארגון נוסף שהשקפת העולם שלו שונה מאוד מזו שלך. היא פועלת באמת, אבל אנשים לא משתמשים בה כמו בשלך. בכל אופן, דברים עומדים להשתנות בקרוב מאוד וזה יהיה אפילו דרמטי, מכיוון שהארגון הזה שסיפרתי לך עליו מתחיל לתפוס תאוצה. שמעתי שהוא מאוד מצליח ואני חושבת שאתה צריך להתאים את עצמך למה שקורה בשטח. אהיה כנה, כישלון יקר, אני המומה איך עד עכשיו לא קיבלת התמוטטות עצבים מכל הדיכאונות, העצבות והייאוש שסחרת בהם כל הזמן הזה. יכול להיות שעדיין לא חווית את זה, אבל אני מציעה לך, לפני שהטראומה הזו תפגע בך, לקרוא את ספריו של הרב שלום ארוש: בגן האמונה ושעריו בתודה (בגן התודה). הם מאוד חיוביים. וברגע שתשלוט בעקרונות שהם מציגים, תתחיל לחשוב באופן טבעי עם מושגים של הצלחה ורצון. הרבה מילדיו של השם כבר התחילו ללמוד אמונה ועוד רבים מצטרפים למעגל המקסים הזה. לכן, כישלון יקר, השעון מתקתק. אתה לא רוצה להישאר מאחור, לבד. שמעתי שהבוס מהארגון הזה הוא מיסטר יצר הטוב, והוא באמת באמת מעסיק טוב והשם בעצמו חושב עליו דברים טובים. לארגון הזה יש תוכניות נצחיות, כך שהחבילות שהוא מציע למצטרפים אליו באמת הכי טובות בעיר, לא תמצא משהו טוב יותר.
 
אז אני אומרת לך שלום ולא להתראות בלי שום נקיפות מצפון, ומאחלת לך הרבה הצלחה בעתיד.
 
יעל.

כתבו לנו מה דעתכם!

1. א

ד' חשון התשע"ב

11/01/2011

מקסים ומשעשע! תודה רבה

2. Anonymous

ד' חשון התשע"ב

11/01/2011

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה