תודה, חברים יקרים

לפעמים, זה עניין של כמה מילים בלבד שיכולות להשאיר אותך בלי מילים בכלל. זה מה שקרה לי כשקיבלתי את מכתב התודה של הרב שלום ארוש.

2 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 05.04.21

לפעמים, כמה מילים משאירות אותך בלי מילים בכלל, כלומר עם פה פעור ועיניים משתאות.

 

זה מה שקרה לי כשקיבלתי את ההודעה-מכתב שהרב היקר שלנו – הרב שלום ארוש, שלח לתלמידיו ומקורביו אחרי האירוע הקשה שפקד את משפחתם – תאונת הדרכים בה נפצעו קשה בנו, כלתו ושני נכדיו, ולהבדיל, נכדה אחת שנהרגה – חנה פייגא ז"ל, בדרכם חזרה מההילולה של הצדיק רבי ישראל אבוחצירא זי"ע – הבבא סאלי הקדוש.

 

מאמרים נוספים בנושא:

מילים קטנות

רק מילה אחת

תודה, הכי פשוט

תודה, אבא!

…ועת לומר תודה

 

הנה המילים שהשאירו אותי עם פה פעור לנוכח האומץ והגבורה, המילים שחיזקו יותר מכל את האמונה שברב היקר שלנו מתקיים במלוא מובן המילה – "נאה דורש, נאה מקיים":

 

"חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה".

"אשרי הגבר אשר תייסרנו י-ה".

 

אשרינו שבחר בנו השם יתברך להקריב קרבן תמים ונקי על מזבח כפרה, תודה רבה להשם על כך שזכינו לכמעט שנתיים של מתנת חינם במחיצת הילדה הנעימה פייגא חנה ז"ל. ואין לנו אלא לקבל את הייסורים באהבה ובשמחה, ולהודות להשם על כך שהיה המחנה הנשאר לפליטה ושמעון ומשפחתו נותרו בחיים ומתאוששים אט אט מהשבר שפקד אותם, ומודים להשם שהוא חונן אותנו בדעת התודה והאמונה.

 

וכעת, צריכים לעורר את עם ישראל ביתר שאת וביתר עוז לדעת ולהאמין באמונה שלמה שמפי עליון לא תצא הרעות, ואל לנו לבעוט בהנהגתו של השם יתברך, אבינו הרחום, הצור תמים פועלו, ובוודאי נזכה ונראה עין בעין איך הכל רק טוב לנו ולכל עם ישראל. ועל ידי שנזכה לקבל את הייסורים באהבה, נהפוך את מידת הדין למידת הרחמים ונביא גאולה וישועה לעולם.

 

כמו כן, כאשר רואים גזירות קשות ומרות, שמידת הדין פוגעת בילדים רכים שאין בהם חטא, צריכים להתעורר ולהתחזק בכל העניינים שבין אדם לחברו, ובראשם – להימנע מכל מחלוקת ושנאת חינם, רק לכבד אחד את השני ולדבר בנחת ובכבוד לכל אדם, ובזכות זה יאמר השם למשחית 'הרף ידך!' וישלח רפואה שלמה לכל חולי ישראל, ובתוכם לפצועים בתאונה: שמעון מכלוף בן מרים ורדה, דניאלה בת זהבה חיה, נחמן בן דניאלה, ומרים בת דניאלה.

 

אנו מודים לכל עם ישראל על החיבוק הנפלא שאנו מקבלים בימים אלו, ומי כעמך ישראל ראויים לגאולה בקרוב ממש.

 

באהבה רבה לכל עם ישראל.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה