תעשו סיפור! זה שבוע הספר

השבוע זה קורה, שבוע הספר העברי, ובחנות אתר ברסלב ישראל נגיש לכם הצעות והמלצות מתוך המבחר האדיר. תעשו סיפור, כי זה שבוע הספר!

3 דק' קריאה

שירה בן דור

פורסם בתאריך 05.04.21

השבוע זה קורה, שבוע הספר העברי המסורתי. ובמסורת כמו במסורת, גם אצלנו באתר ברסלב ישראל נגיש לכם הצעות והמלצות מתוך המבחר אדיר, שבהקלת עכבר תוכלו לבחור את הספרים שעושים לכם את זה.

 

אז בהחלט, תעשו מזה סיפור גדול, כי זה שבוע הספר!

 

ויודעים מה? מגיע לכם לפנק את עצמכם, את הילדים, בני הזוג, חברים וכל מי שיקר לכם עם מתנה מקורית ואיכותית – ספר! לא צריך רק את התאריך של 'פעם בשנה' – יום ההולדת, זו מתנה שאפשר להעניק אפילו סתם כך ביום של חול, היא תמיד עושה משהו בלב המקבל אותה.

 

אז יאללה, בואו נתחיל.

 

ימים בלבן – אין כמו סיפורים אישיים של אנשים המתאגדים לספר אחד. תוסיפו לזה כוס קפה טוב (אפשר גם תה, איך שבא לכם) ופשוט, תתענגו. החורף, והשלג בעיקר, מביא איתו את הסיפורים המיוחדים שקרו לאנשים שהיו בחוץ, בזמן שאנחנו התכרבלנו לנו בתוך הפוך הנעים והחמים. ימים בלבן – פרי עטו של המחבר אברהם אוחיון, סיפורים שנולדו בימים של השלג הכבד. השלג אומנם כבר נמס, אבל הסיפורים כאן, חיים ונושמים.

 

סוף העולם שמאלה – אם חיפשתם סיפור מתח סוחף ומרתק עם עלילה מורכבת, בה נוטלים חלק המוסד הבריטי, מקרה חטיפה, בחור מבני ברק, מבצע חילוץ ועוד, אז הספר הזה בשבילכם. תגיעו איתו כמעט לכל מקום בעולם, ובעיקר, לסוף העולם שמאלה מאת א. קווין.

 

שוב – לפעמים, דווקא החלק השני של החיים יכול להיות מרתק וסוחף. לא שהחלק הראשון לא, אבל בחלק השני פתאום מגיעים לנקודות ששווה לעצור בהן ולהתבונן, לבדוק, לחשוב קצת. כזה הוא הספר שוב – פרי עטה של המחברת יעל רועי, שנכתב עם שילוב יוצא דופן של עומק, הומור שנון ותובנות מעניינות.

 

השגחה פרטית – מכירים את הסיפורים האלה, שכל מה שיכול להשתבש – משתבש? זה סיפור חייו של מחבר הספר השגחה פרטיתצחי לאון. שכנער בשנות התשעים, היה צריך להתמודד עם פיגועי הטרור הקשים שפקדו את הארץ, אבל מצד שני היה עם רצון להגשים את החלום האמריקאי שקרץ לו מעבר לאוקיינוס. האם הוא יצליח? ומתי נכנסה קרן האור אל חייו והפכה את הכל?

 

פתאום באמצע הקיץ – יש דברים בחיים שקורים ככה, פתאום באמצע הקיץ,  ספרה של המחברת רבקה גלאי. ואם תכנסו אל בין דפי ספרה, תסחפו בבת אחת לתוך מציאות עמוסה בדילמות ומצבים בלתי אפשריים, אל פיסות חיים מרתקות. לקרוא ולהאמין.

 

העולם שאחרי – מה קורה אחרי שהנשמה נפרדת מהגוף? ולמה היא חוזרת בגלגול? ומה קורה בבית הרוחני שלה? תגידו, נכון שהשאלות האלה מעסיקות אתכם לא מעט? ובכן, הנה הספר בהא הידיעה שיהפוך סימני שאלה לסימני קריאה – העולם שאחרי, שנותן תשובות לשאלות שלא פעם פחדנו לשאול. ספרם של ברוך קסטנר וא. מרטין.

 

ארמונות בחול – הן היו ארבע חברות טובות, שיתפו אחת את השנייה בכל, חוץ מעברן. אבל זהו, עכשיו זה עומד להשתנות. סימון, אסתי, קלייר ומרים מחליטות לפתוח את דלת עברן ולספר על מה שחוו בשואה. האם הן לקחו בחשבון אילו השלכות יהיו לחשיפה? מנוחה חנה לוין – מחברת הספר ארמונות בחול, רוקמת ביד אומן סיפור עלילה מסקרן ומרגש.

 

בלבב פנימה – פרוזה מרגשת על פציעתו והחלמתו בדרך נס של קצין הצנחנים אהרון קרוב במבצע "עופרת יצוקה. ביד אומן מפגיש המחבר זאב קרוב מושגים והפכים של כאב מול תקווה וצער מול אמונה. בלבב פנימה – סיפור קטן של גבורה גדולה.

 

בארץ החיים – מה הייתם עושים אם היו אומרים לכם שנותרה לכם שנה אחת לחיות? לחני וינרוט זה קרה. אישה בשנות השלושים לחייה, אמא לשלושה ילדים, מתבשרת בבשורה הקשה בעקבות מחלה – יש לך שנה אחת לחיות! בארץ החיים סיפור מסע שיש לו תאריך התחלה, אבל אין לו תאריך סיום. ביד אומן נוגע המחבר חיים ולדר במקומות הכי עמוקים ומשנה תפישות עולם, הרגלים ומחשבות.

 

לא מפסיקים אהבה באמצע – את הספר הזה אי אפשר להפסיק באמצע! כן, ממש כמו את האהבה. לא מפסיקים אהבה באמצע זה ספר שנכתב ביד אומן משרר המחבר ליאור אנגלמן את עולמו הקרוע של גבר דתי צעיר המטלטל בין ערכים אמוניים ומוסריים, לבין חולשותיו המכשילות אותו פעם אחר פעם.

 

שמונה דקות אור – נועה חי שלום, אלמנה טרייה ומאוהבת, עוזבת את הבית הריק, נועלת את נעלי הפלדיום שלה ויצאת לטייל בשבילי הגליל למסע בין תחנות חייה, בין תחנות חייהם. היא מבקשת את בעלה-אהובה, מחפשת את מי שהיה, רודפת דווקא אחר מי שאינו יכול לתת לה מענה – ולו רק כדי למצוא את מי שעליה להיות מעתה. שמונה דקות אור, ביד אומן אורגת המחברת ליהרז טויטו (פרומן) בתו של הרב מנחם פרומן ז"ל, בפרוזה כנה, עדינה וטבעית, ומספרת את סיפורה האישי של משפחתה.

 

קיבלתם פה טיפה קטנה מים הספרים הענק שבחנות המקוונת של אתר ברסלב ישראל. אתם מוזמנים להתרשם, ליהנות ולהזמין – חנות אתר ברסלב ישראל.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה